Πλήρωσαν… χρυσάφι τη Μύκονο – Τουρίστες καταγγέλλουν ότι τους χρέωσαν 815 ευρώ για δύο ποτά
Όπως υποστηρίζουν οι τουρίστες, ενώ τα ποτά κόστιζαν από 51 ευρώ το καθένα, τους χρέωσαν συνολικά 815 ευρώ
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρέθηκε ξανά γνωστό παραλιακό μαγαζί της Μυκόνου για τα ποσά που χρεώνει τους πελάτες της.
Έτσι, μετά τα καλαμαράκια των 1.300 ευρώ που έγιναν viral το καλοκαίρι του 2022, ήρθαν τα ποτά από… χρυσάφι να κάνουν το γύρο του Διαδικτύου.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, δύο Αμερικανοί τουρίστες χρεώθηκαν με 815 ευρώ για δύο ποτά από το ίδιο μαγαζί!
«Πάθαμε σοκ όταν είδαμε τον τελικό λογαριασμό»
Στην κριτική τους στο TripAdvisor οι δύο τουρίστες υποστηρίζουν ότι είδαν ότι το κάθε ένα ποτό κόστιζε 51 ευρώ, όμως όταν είδαν τη χρέωση του καταστήματος στην πιστωτική τους κάρτα, αντίκρισαν το ποσό των 815 ευρώ.
Όπως τονίζουν οι σερβιτόροι του καταστήματος τους ενημέρωσαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν αρκεί να παραγγείλουν κάτι.
«Κανένα πρόβλημα… παραγγείλαμε 2 ποτά τα οποία στη συνέχεια είδαμε ότι κόστιζαν 51 ευρώ το καθένα. ΣΟΚ! Αν αυτό δεν σας φαίνεται αρκετά τρελό, μόλις επιστρέψαμε στις ΗΠΑ, παρατηρήσαμε ότι είχαμε μια χρέωση 815 ευρώ στην κάρτα μας από το συγκεκριμένο μαγαζί. ΓΙΑ 2 ΠΟΤΆ!!!!!» έγραψαν στο TripAdvisor.
«Να ελέγχουν τα μενού»
Απαντώντας στην κριτική των δύο τουριστών, το κατάστημα υποστηρίζει ότι είναι ευθύνη των πελατών να ελέγχουν τα μενού του καταστήματος για τις τιμές, προτού δώσουν την παραγγελία τους, σημειώνοντας ότι οι ξαπλώστρες δεν είναι «δωρεάν», αλλά έρχονται με ελάχιστη κατανάλωση.
«Παρακαλώ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας, ώστε να επανεξετάσουμε τις συναλλαγές και να επικοινωνήσουμε μαζί σας» προσθέτει ο υπεύθυνος του καταστήματος για το ποσό που χρεώθηκε στην κάρτα των τουριστών.
Τέλος, ζητά και τα… ρέστα, καθώς τους παρακαλεί να πάρουν πίσω τις σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποίησαν για το κατάστημα, τονίζοντας: «καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε μια θετική εμπειρία για όλους τους επισκέπτες μας και δεν υπάρχει καμία πρόθεση από μέρους μας να χαλάσουμε την εμπειρία σας».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις