Δελτίο τύπου της εταιρείας B2B Gaming Services (Malta) LTD / Betshop.gr
B2B Gaming Services (Malta) LTD / Betshop.gr
Η Εταιρεία μας βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει ότι, λόγω αιφνίδιας και καταχρηστικής κατάσχεσης του τραπεζικού λογαριασμού εξυπηρέτησης πελατών της από τις φορολογικές αρχές, εξαναγκάζεται να αναστείλει τη λειτουργία της μέχρι να αποκατασταθεί το ζήτημα που προέκυψε.
Η εμπιστοσύνη που από την πρώτη στιγμή χαρακτήρισε τη σχέση μας με τους χρήστες των υπηρεσιών μας, αλλά και το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνεργάτες μας, μάς επιβάλλει να γνωστοποιήσουμε τα εξής:
- Η φορολογική διαφορά, για την οποία οι αρχές επέβαλαν κατάσχεση του ανωτέρω λογαριασμού της Εταιρείας, αφορά σε υπολογισμό των φορολογικών υποχρεώσεών μας για τις χρήσεις 2013 και 2014 και, κυρίως, τον προσδιορισμό του παρακρατούμενου φόρου επί των κερδών των παικτών.
- Δηλαδή, η φορολογική διοίκηση έκρινε ότι έπρεπε να έχουμε παρακρατήσει από τους πελάτες μας μεγαλύτερο φόρο. Οι αρχές αναζητούν χρήματα από εμάς, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΞΑΜΕ από τους πελάτες μας.
- Η αρμόδια αρχή, υπολόγισε τον εν λόγω φόρο αυθαίρετα, ενώ αγνόησε επιδεικτικά εσωτερική αλληλογραφία της ιδίας υπηρεσίας η οποία συμφωνούσε με τον τρόπο υπολογισμού που εφάρμοζε η Εταιρεία μας.
- Σε όλους τους μετέπειτα φορολογικούς ελέγχους (για τα έτη 2015, 2016, 2017, 2018, 2019), αυτός ο τρόπος υπολογισμού κρίθηκε απολύτως ορθός.
- Για όλους τους παραπάνω βάσιμους και νόμιμους λόγους, η Εταιρεία μας έχει προσφύγει με αίτηση αναίρεσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αναμένουμε την έκδοση της απόφασης.
- Παρά το γεγονός, ωστόσο, ότι εκκρεμεί η δικαστική κρίση του ΣτΕ η οποία θα κρίνει τη νομιμότητα του φορολογικού καταλογισμού σε βάρος μας, αλλά και παραβλέποντας ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ έχουν ήδη αναγνωρίσει ως ορθό και νόμιμο τον τρόπο υπολογισμού του καταβλητέου φόρου, η φορολογική διοίκηση επέβαλε ηλεκτρονικά πλήρη κατάσχεση στον τραπεζικό λογαριασμό πελατών, με αποτέλεσμα να μην έχουμε καμία απολύτως πρακτική δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας μας, αδυνατώντας να διενεργήσουμε συναλλαγές με τους χρήστες των διαδικτυακών υπηρεσιών μας.
Επιθυμούμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι, σε κάθε περίπτωση, θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε το εν λόγω ζήτημα να μην επηρεάσει στο παραμικρό τις όποιες συναλλαγές έχουν διενεργήσει έως σήμερα.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας την οποία σεβόμαστε και τιμούμε από την έναρξη της δραστηριότητάς μας στην Ελλάδα και θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να υπηρετούμε το όραμα της παροχής αξιόπιστων και καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την εταιρική μας ανακοίνωση εδώ
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- ΑΕΚ Β’: Τέλος ο Κούστας – Ψάχνει νέο προπονητή
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς