Η μεταγραφή του Εμπαπέ στη Ρεάλ, «εκτίναξε» τους αριθμούς στα social media
Ο Κιλιάν Εμπαπέ παρουσιάστηκε από την Ρεάλ Μαδρίτης και ήδη ο… αντίκτυπος της μεταγραφής είναι αισθητός στα social media.
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα - Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Ο Κιλιάν Εμπαπέ παρουσιάστηκε και επίσημα από την Ρεάλ Μαδρίτης, καθώς λίγο μετά τις 12.30 σήμερα (16/7), υπέγραψε το συμβόλαιό του και φωτογραφήθηκε δίπλα στον Φλορεντίνο Πέρεθ.
Ήδη ο αντίκτυπος αυτής της σπουδαίας μεταγραφής φαίνεται όχι στο γήπεδο, αλλά στην… αρένα των social media.
Η Ρεάλ Μαδρίτης απέκτησε 3,2 εκατομμύρια νέους ακόλουθους μέσα στις 48 ώρες μετά την μεταγραφή του Εμπαπέ. Αυτό είναι σχεδόν 30 φορές η μέση αύξησή της, αφού συνήθως χρειάζεται έναν ολόκληρο μήνα για να φτάσει τέτοια νούμερα.
Αυτό αναφέρει η Samba Digital, όπως σημειώνει η ισπανική εφημερίδα Marca, σημειώνοντας τον αντίκτυπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είχε η μεταγραφή του Γάλλου σούπερ σταρ.
Υπογραμμίζεται επίσης ότι ο Εμπαπέ κέρδισε επίσης 3,2 εκατομμύρια ακολούθους μέσα στις 48 ώρες μετά τη μετακίνησή του στη Ρεάλ Μαδρίτης. Αυτό είναι σχεδόν 90 φορές περισσότερο από τη μέση αύξησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού συνήθως χρειάζονται 3 μήνες για να αυξηθεί τόσο πολύ.
Επιπλέον έχουν γίνει ήδη περισσότερες από 100 αναρτήσεις από τη Ρεάλ Μαδρίτης που αναφέρουν τον πρώην παίκτη της Παρί Σεν Ζερμέν από τότε που ανακοινώθηκε στην ισπανική πρωτεύουσα.
Πέντε από τις 10 πιο ελκυστικές αναρτήσεις της Ρεάλ Μαδρίτης από τότε που ανακοινώθηκε η άφιξή του έχουν επικεντρωθεί στον Γάλλο διεθνή. Το βίντεο της ανακοίνωσης της ανακοίνωσης προκάλεσε περισσότερες από 130 εκατομμύρια «εμφανίσεις» εντυπώσεις στο Instagram.
Περισσότερες από 11 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις και πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ σε αξία μέσων για τις επωνυμίες που εμφανίζονται στο βίντεο (κυρίως συνεργάτες του Champions League όπως το Playstation ή η Nissan, αφού η Ρεάλ Μαδρίτης χρησιμοποίησε εικόνες από το UCL).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις