Netflix: Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα «φρέναραν» τους συνδρομητές
Το Netflix πρόσθεσε στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 πιθανότατα τους λιγότερους συνδρομητές από την αρχή του 2023
- ΣΥΡΙΖΑ – Νέα Αριστερά χωρίς συγκολλητική ουσία – Φόρμουλα συνεννόησης από Φάμελλο – Κοτζιά
- Πρεμιέρα για το «Καλάθι του Αϊ Βασίλη» – Τι περιλαμβάνει, που κυμαίνονται οι τιμές
- «Είναι σαν μια νέα αρχή» - Γυναίκα υπεβλήθη σε μεταμόσχευση νεφρού από χοίρο
- City break προορισμός η Αθήνα - Πόσο απέχει από Λονδίνο
Το Netflix πιθανότατα πρόσθεσε στο β΄ τρίμηνο του 2024 τους λιγότερους συνδρομητές εδώ και πέντε τρίμηνα, καθώς τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε μετά την κατάργηση της παροχής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μειώθηκαν και η προσοχή των θεατών στράφηκε στα καλοκαιρινά αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένου του τουρνουά ποδοσφαίρου EURO.
Η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG. Πρόκειται για τη χαμηλότερη προσθήκη νέων συνδρομητών από το πρώτο τρίμηνο του 2023 και περίπου τα μισά από τα 9,3 εκατομμύρια που πρόσθεσε τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Ισχυρή αύξηση εσόδων του Netflix από τις διαφημίσεις
Ωστόσο, οι προσπάθειες του γίγαντα streaming να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχουν αποφέρει ισχυρή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις. Τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν το τρίμηνο του Ιουνίου.
Τα συνολικά έσοδα πιθανότατα αυξήθηκαν 16,4% στα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Οι πρωτότυπες εκπομπές του Netflix, όπως το ιστορικό ειδύλλιο “Brigerton” και η περιορισμένη σειρά “Baby Reindeer” – βασισμένη στην εμπειρία του κωμικού Richard Gadd με έναν stalker – ήταν στην κορυφή των τσαρτ με τις περισσότερες προβολές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Όταν το Netflix ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη, οι επενδυτές θα εξετάσουν εξονυχιστικά τις προσπάθειες του γίγαντα ροής να επεκτείνει το σχέδιό του σε χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις και να αναζητήσουν ενημερώσεις για νέους οδηγούς ανάπτυξης.
Τον Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έφτασε τα 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσώπευε το 40% όλων των εγγραφών στις χώρες που ήταν διαθέσιμες, από 23 εκατομμύρια τον Ιανουάριο.
Η ώθηση της διαφήμισης έχει απήχηση στους επενδυτές. Αυτό το έτος, η μετοχή του Netflix ανέβηκε σχεδόν 35%, σε σύγκριση με μια απόδοση περίπου 19% στον δείκτη S&P 500 (.SPX), ανοίγει νέα καρτέλα.
Εποχικά, η τηλεθέαση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για το Netflix και τους αντιπάλους του, όπως η Disney+, δέχεται μεγάλο πλήγμα καθώς οι άνθρωποι ταξιδεύουν. Φέτος, οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου αναμένεται επίσης να τραβήξουν ορισμένους θεατές μακριά από το Netflix, σύμφωνα με αναλυτές.
Διαφήμιση και ζωντανά αθλητικά γεγονότα
Αφού επένδυσε πολλά σε πρωτότυπα, η χρηματιστηριακή εταιρεία MoffettNathanson σημείωσε ότι το Netflix είναι επίσης σε θέση να αυξήσει την τηλεθέαση με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών του. Δεκαοκτώ από τους 20 κορυφαίους τίτλους που μεταδόθηκαν ήταν εκπομπές που απέκτησε εκ των υστέρων, όπως το “NCIS” ή το “Grey’s Anatomy”.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες bundling. Η Comcast προσφέρει το Netflix με την υπηρεσία ροής Peacock και το Apple TV+ για τους πελάτες του στο διαδίκτυο και την τηλεόραση Xfinity.
Το Netflix φιλοξενεί επίσης περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας του για τη μετάδοση δύο αγώνων του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, για τη δημιουργία εκδηλώσεων φιλικών προς τους διαφημιστές.
«Θα ακολουθήσουν περισσότερες ανακοινώσεις ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο που αφιερώνει η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις, εν μέσω μιας μείωσης της παραγωγής περιεχομένου σε σενάριο σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο Ross Benes, ανώτερος αναλυτής στο Emarketer.
Για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης, το Netflix ανακοίνωσε σχέδια τον Μάιο για τη δημιουργία μιας εσωτερικής πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων που θα προσφέρει στους εμπόρους περισσότερους τρόπους να αγοράζουν διαφημίσεις και να μετρούν την απόδοσή τους. Αρχικά στηριζόταν στη Microsoft για να δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά του επιπέδου διαφημίσεων.
«Παρά την πρόοδο αυτή, συνεχίζουμε να βλέπουμε τη διαφήμιση ως μια πιο μακροπρόθεσμη ιστορία και δεν αναμένουμε σημαντική συνεισφορά εσόδων μέχρι το 2025», δήλωσε η αναλύτρια της BofA Global Research Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα τη Δευτέρα.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις