Ινδία: Εκτροχιάστηκε επιβατικό τρένο – Δύο νεκροί και 35 τραυματίες ο νεότερος απολογισμός
Τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Ινδία είναι συχνά - Σε κρίσιμη κατάσταση τρεις από τους τραυματίες
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- Πρόστιμα 5,5 εκατ. για αισχροκέρδεια σε 8 πολυεθνικές - Για ποιες εταιρείες χτυπάει η καμπάνα
- O Έλον Μασκ στο μικροσκόπιο για διαρροή κρατικών μυστικών
Δύο νεκροί και 35 τραυματίες είναι ο απολογισμός του σημερινού εκτροχιασμού επιβατικής αμαξοστοιχίας στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές στη βόρεια Ινδία, σύμφωνα με απολογισμό που έδωσε στη δημοσιότητα ο κρατικός οργανισμός σιδηροδρόμων (Indian Railways).
Τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα είναι συχνά στην Ινδία, όπως αποτυπώνουν τα στοιχεία
«Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν», είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) ο Πανκάτζ Κουμάρ Σινγκ, εκπρόσωπος της εταιρείας που διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ινδίας.
Δείτε σχετική ανάρτηση:
Two people dead after passenger train derails in northern India https://t.co/5VHX5jgXxn
— ST Foreign Desk (@STForeignDesk) July 18, 2024
Σε κρίσιμη κατάσταση τρεις τραυματίες
Ο επικεφαλής των υπηρεσιών διάσωσης στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές, ο Νεβίν Κουμάρ, διευκρίνισε στο AFP ότι τρεις εκ των 35 τραυματιών νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση. Υπογράμμισε πως η επιχείρηση στο σημείο του εκτροχιασμού έχει ολοκληρωθεί και ότι δεν υπάρχουν άλλοι εγκλωβισμένοι στα βαγόνια της αμαξοστοιχίας.
Τέσσερα βαγόνια του Chandigarh-Dibrugarh Express ανατράπηκαν κατά τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας κοντά στην περιοχή Γκόντα, περισσότερα από 100 χιλιόμετρα από τη Λάκναου, πρωτεύουσα του Ουτάρ Πραντές.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ινδίας εκτείνεται σε 64.000 χιλιόμετρα και εξυπηρετεί περισσότερους από 21 εκατομμύρια ταξιδιώτες καθημερινά.
Μεταξύ 2017 και 2021, περίπου 20.000 άνθρωποι έχαναν κάθε χρόνο τη ζωή τους, κατά μέσο όρο, σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Ινδία. Η ανεπαρκής συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών και η ελλιπής σήμανση θεωρούνται οι βασικές αιτίες εκτροχιασμών.
Πέρυσι, σχεδόν 300 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε σύγκρουση τρένων στο κρατίδιο Οντίσα. Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ινδία σημειώθηκε τον Ιούνιο του 1981, όταν επιβατική αμαξοστοιχία έπεσε από γέφυρα στα νερά ποταμού, στην πολιτεία Μπιχάρ, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους περισσότεροι από 800 άνθρωποι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις