Τενεσί: Κορίτσι 12 χρονών έπνιξε την 8χρονη ξαδέρφη της για ένα iPhone
Κάμερα ασφαλείας κατέγραψε την σοκαριστική δολοφονία, μέσα στο υπνοδωμάτιο που μοιράζονταν τα δυο παιδιά
Ένα 12χρονο κορίτσι στο Τενεσί κατηγορείται για φόνο, καθώς κατηγορείται ότι έπνιξε την 8χρονη ξαδέρφη της καθώς είχαν διαφωνήσει για ένα iPhone.
Σύμφωνα με την New York Post, μια κάμερα ασφαλείας κατέγραψε τη δολοφονία, μέσα στο υπνοδωμάτιο που μοιράζονταν στις 15 Ιουλίου στο Χάμπολντ του Τενεσί, δήλωσε ο εισαγγελέας της κομητείας.
Η μητέρα του θύματος, Rayana Smith, αναγνώρισε την 8χρονη ως Demeria Hollingsworth, σύμφωνα με το WREG.
Η κάμερα δείχνει το μεγαλύτερο παιδί να χρησιμοποιεί κλινοσκεπάσματα για να πνίξει την ξαδέλφη της, καθώς το μικρότερο κορίτσι κοιμόταν στην πάνω κουκέτα, ανέφερε η δήλωση του εισαγγελέα του Gibson, Frederick Agee.
Αφού το παιδί πέθανε, «η ανήλικη καθάρισε το θύμα και επανατοποθέτησε το σώμα της», δήλωσε ο Agee.
Η μαρτυρία για το iPhone
Ένας συγγενής δήλωσε στο WREG-TV στο Μέμφις ότι τα κορίτσια είχαν διαφωνήσει για ένα iPhone αφού είχαν έρθει από την πόλη για να μείνουν με τη γιαγιά τους.
Το κορίτσι κατηγορήθηκε για φόνο πρώτου βαθμού και παραποίηση αποδεικτικών στοιχείων, αφού οι αρχές έλαβαν το βίντεο την Τετάρτη.
«Θεωρώ ότι πρόκειται για μια από τις πιο ενοχλητικές βίαιες πράξεις που διαπράχθηκαν είτε από ενήλικα είτε από ανήλικο που έχει διώξει το γραφείο μου», έγραψε ο Agee στη δήλωσή του.
Είπε ότι θα υποβάλει αίτηση σε δικαστή για να ασκηθεί δίωξη κατά του κοριτσιού, το οποίο γίνεται 13 ετών αργότερα αυτό το μήνα, σε δικαστήριο ενηλίκων, το οποίο θα επιτρέψει «μεγαλύτερη ποινή, είτε αυτή θα είναι μέσω φυλάκισης είτε μέσω επιτήρησης με δικαστικούς όρους».
- «Ενδιαφέρον της Τότεναμ για τον Τζίμα»
- Μαριγκόνα: Η καλλονή που «γκρέμισε» το ΣΕΦ και το Instagram μίλησε για τις τελευταίες μέρες της ζωής της
- Επιχειρήσεις: Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία τους – Οι τρεις λόγοι
- Στην Κρήτη για να αντιμετωπίσει τον ΝΟ Ρεθύμνου ο Ολυμπιακός
- Δημοκρατία σημαίνει δικαιώματα των μειοψηφιών…
- Το Διπλανό Δωμάτιο: Η συναισθηματική φόρτιση του Πέδρο Αλμοδόβαρ