Οι κινεζικές εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα αποτελούν τελευταία επίκεντρο του ενδιαφέροντος για πολλούς διαφορετικούς όσο και αλληλένδετους λόγους. Εκτός από την τρέχουσα επικαιρότητα για την νέα πραγματικότητα των δασμών στα EV που εισάγονται στην Ευρώπη και στην Κίνα, είναι εξίσου διάχυτη η δίψα των κινέζων κατασκευαστών καθιερωμένων και μη, να κλέψουν ένα μέρος της αίγλης που παραδοσιακά αποπνέουν τα λεγόμενα “soft products” της Ευρώπης, είτε πρόκειται για αυτοκινητοβιομηχανία είτε για κάποιο άλλο κλάδο.

Κάπως έτσι η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Xiaomi που εσχάτως έκανε την πρεμιέρα της στην ηλεκτροκίνηση με το SU7 για το οποίο πολλοί είπαν ότι θυμίζει πολύ την Porsche Taycan και ακόμα περισσότεροι κινέζοι καταναλωτές έσπευσαν να αποκτήσουν -75.000 πωλήσεις σε 28 ημέρες-, δίνει τις πρώτες συστάσεις για μια νέα έκδοση με καταιγιστική ισχύ και αναμφισβήτητα σπορ χαρακτηριστικά.

Ο λόγος για το SU7 Ultra το οποίο προφανώς αξιοποιεί ως αφετηρία το προανανεφερθέν ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο, απογειώνοντας ωστόσο τις επιδόσεις του. Βάσει των ανακοινώσεων της Xiaomi η έκδοση Ultra υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των δύο δευτερολέπτων (1,97 δ.λ.) και μέγιστη ταχύτητα που ξεπερνάει τα 350 χλμ./ώρα.

Υπεύθυνη για τις παραπάνω επιδόσεις είναι μια νέα διάταξη από τρία ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 1.548 ίππων τα οποία αν και δεν διευκρινίζεται από την κινεζική φίρμα πιθανότατα τροφοδοτούνται από την μπαταρία Max των 101 kWh που εφοδιάζει τις μεγαλύτερης αυτονομίας εκδόσεις του απλού SU7.

Πλην των περισσότερων και ισχυρότερων μοτέρ, η έκδοση Ultra επωφελείαι και ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από θηριώδη αεριζόμενα δισκόφρενα και εξαπίστονες δαγκάνες αγωνιστικών προδιαγραφών. Σύμφωνα με τις συστάσεις, συνδυαστικά και με την λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, το Ultra μπορεί να παράγει δύναμη πέδησης 2,36 G.

Εκτός από τα παραπάνω η νέα έκδοση διαθέτει μια νέα αεροδυναμική προσέγγιση η οποία στοχεύει στην μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης. Για την ακρίβεια στην μέγιστη ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα το συγκεκριμένο μέγεθος φτάνει έως και τα 2.145 κιλά χάρη στις αλλαγές που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την διόλου ευκαταφρόνητη σε μέγεθος πτέρυγα, τον πλήρως ανασχεδιασμένο διαχύτη, την ιδιάζουσα σχεδίαση των μπροστινών θόλων και φυσικά το χαρακτηριστικό splitter μπροστά και τις εισαγωγές αέρα στο καπό.

Ο στόχος όλων των παραπάνω είναι η κατάκτηση του Nurburgring και συγκεκριμένα ένας χρόνος μικρότερος των 7:07:55 που σημείωσε η Porsche Taycan Turbo GT στη γερμανική πίστα τον Αύγουστο του 2023. Σύμμαχος στο εγχείρημα της Xiaomi εκτός από την πλεονάζουσα ισχύ είναι και το κατά 334 κιλά χαμηλότερο βάρος του SU7 Ultra (1.900 κιλά) σε σχέση με το γερμανικό ηλεκτρικό μοντέλο χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος αλλά και την απουσία συστημάτων όπως ο κλιματισμός.

Όπως και να έχει θα μάθουμε τον Οκτώβριο οπότε και η Xiaomi αναμένεται να υποβάλλει το Ultra στη διαδικασία ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση. Αυτό που πάντως δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι κατά πόσο η συγκεκριμένη έκδοση θα οδηγηθεί στην παραγωγή μιας και προς το παρόν το επίμαχο μοντέλο χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο.