McDonald’s: Τα γεύματα των 5 δολαρίων και οι πελάτες που «πεινούν»
Η τακτική των McDonald’s για την συμφωνία γεύματος των 5 δολαρίων
Tα καταστήματα franchises των McDonald’s ανησυχούν από τη νέα αύξηση των δικαιωμάτων χρήσης, σύμφωνα με το Business Insider.
Η McDonald’s φέρεται να επεκτείνει τη συμφωνία γεύματος των 5 δολαρίων πέρα από την αρχική περίοδο πωλήσεων ενός μήνα. Τα δεδομένα επισκεψιμότητας έδειξαν ότι η συμφωνία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες στα εστιατόρια McDonald’s.
Αλλά το γεύμα έρχεται επίσης σε αντίθεση με την ιδέα ότι το γρήγορο φαγητό έχει γίνει ακριβό, δήλωσε ένας αναλυτής.
Πετυχημένη θεωρεί την συμφωνία η McDonald’s
Η McDonald’s φαίνεται να έχει θεωρήσει επιτυχημένη τη συμφωνία γεύματος των 5 δολαρίων. Το γεύμα αξίας, το οποίο η αλυσίδα fast-food άρχισε να πωλεί τον περασμένο μήνα, «ανταποκρίνεται στον στόχο να οδηγήσει τους πελάτες πίσω στα εστιατόριά μας», έγραψαν τα στελέχη της McDonald’s σε σημείωμα που είδε το Bloomberg.
Και η προσφορά είναι τόσο δημοφιλής που το 93% των εστιατορίων McDonald’s δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να πωλούν το γεύμα μετά την αρχική περίοδο τεσσάρων εβδομάδων που συμφώνησαν, ανέφερε το Bloomberg.
Αυτά είναι υπέροχα νέα για τα McDonald’s, τα οποία άρχισαν να προσφέρουν το γεύμα των 5 δολαρίων στις 25 Ιουνίου, και για τους πελάτες που πλήττονται από τον πληθωρισμό και αναζητούν προσιτό γρήγορο φαγητό. Η συμφωνία περιλαμβάνει ένα McDouble ή McChicken, τέσσερα McNuggets κοτόπουλου, μια μικρή παραγγελία πατάτες και ένα μικρό ποτό σιντριβάνι.
Ορισμένοι πελάτες των McDonald’s είπαν ότι το γεύμα των 5 δολαρίων δεν ήταν τόσο καλό πριν αρχίσει να το σερβίρει η αλυσίδα.
Ωστόσο, τα δεδομένα υποστηρίζουν τον ισχυρισμό της McDonald’s ότι το γεύμα βοήθησε στην ενίσχυση των επισκέψεων στα καταστήματα της αλυσίδας αμέσως μετά την έναρξη της προσφοράς του γεύματος των 5 δολαρίων.
Ακρίβεια και στο fast food
Αν και οι αυξήσεις των τιμών των τροφίμων έχουν επιβραδυνθεί, τόσο τα είδη παντοπωλείου όσο και το φαγητό έξω παραμένουν πιο ακριβά από ό, τι μόλις πριν από λίγα χρόνια. Οι τιμές του γρήγορου φαγητού σε ορισμένα εστιατόρια αυξήθηκαν κατά διψήφια ποσοστά το 2022 και το 2023, δήλωσε αναλυτής της Bank of America στο Business Insider νωρίτερα φέτος. Προηγουμένως, μια αύξηση περίπου 2% ετησίως ήταν συνηθισμένη.
Πολλοί πελάτες έχουν αρχίσει να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στο γρήγορο φαγητό, όπως να τρώνε περισσότερο στο σπίτι ή να πηγαίνουν σε καθιστά εστιατόρια όπου αισθάνονται ότι παίρνουν μια καλύτερη προσφορά.
Έτσι, τα εστιατόρια έχουν αρχίσει να προσφέρουν προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες πίσω.
Μερικοί προέρχονταν από αλυσίδες γρήγορου φαγητού όπως η Wendy’s, η οποία πρόσθεσε μια προσφορά πρωινού 3 δολαρίων στο μενού της. Αλλά άλλοι προέρχονταν από αλυσίδες που δεν ανταγωνίζονται πάντα το γρήγορο φαγητό, όπως το Chili’s “3 for Me”, το οποίο επέτρεψε στους πελάτες να πάρουν ένα γεύμα μπέργκερ στην ίδια τιμή με ένα γεύμα Big Mac στα McDonald’s.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις