Genesis GV70: Ζήτημα αρμονίας
Μετά την βενζινοκίνητη έκδοση η Genesis προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του ηλεκτρικού GV70 με επίκεντρο μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία και μια σαφώς αναβαθμισμένη ψηφιακή τεχνολογία
- Ο Κηφισός δεν θα άντεχε το νερό του Ντάνιελ ή της Βαλένθια - Καθηγητής του ΕΜΠ εξηγεί τον λόγο
- Ανδρουλάκης: Να επενδύσουμε στη βιωσιμότητα, την αειφορία και στις συνέργειες μεταξύ του τουρισμού
- Ο Σπηλιωτόπουλος εξηγεί γιατί δεν υπέγραψε τη διακήρυξη του κόμματος Κασσελάκη
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
HGenesis, το πολυτελές σκέλος της κορεατικής φίρμας έχει εσχάτως κάνει σημαντική ρελάνς στην Ευρώπη, φροντίζοντας όχι μόνο να διευρύνει την γκάμα της αλλά και να βελτιώνει συνεχώς την ήδη υφιστάμενη γκάμα της.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό, μετά την πρόσφατη πρεμιέρα του ανανεωμένου βενζινοκίνητου GV70, η Genesis προετοιμάζει την ανανέωση του ηλεκτροκίνητου GV70 Electrified.
Με βάση τις λήψεις του φωτογραφικού φακού το GV70 διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα ενώ αναμενόμενα η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα υιοθετήσει το μοτίβο της γρίλιας και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που είδαμε στο ανανεωμένο GV70 νωρίτερα μέσα στην χρονιά.
Επιπλέον το εσωτερικό αναμένεται να επωφεληθεί από την οθόνη των 27 ιντσών η οποία θα αντικαταστήσει το αιωρούμενο infotainment των 14,5 ιντσών συμπαρασύροντας το συνολικό σχεδιασμό του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας η οποία θα φιλοξενεί τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού σε συνδυασμό με τις «συντομεύσεις» για τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες.
Την ανανεωμένη εικόνα του εσωτερικού αναμένεται να συμπληρώσει το νέου σχεδιασμού τιμόνι με αναθεωρημένα χειριστήρια για τον πιο εύκολο χειρισμό των λειτουργιών του νέου infotainment.
Αφετηρία για το GV70 Electrified θα εξακολουθήσει να αποτελεί η πλατφόρμα M3 αν και με δεδομένες τις εξελίξεις που επέφερε η πρόσφατη ανανέωση του Hyundai Ioniq 5 το οποίο βασίζεται σε διαφορετική αρχιτεκτονική (E-GMP), δεν αποκλείεται να δούμε το GV70 να παραλαμβάνει την μεγαλύτερη μπαταρία των 84 kWh αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία του σε έως 570 χλμ.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις