![O όμιλος Stellantis κρατά την Maserati](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2024/07/Small-24357-maserati-mc20-leggenda-goodwood-fos-2024-1024x569.jpg)
O όμιλος Stellantis κρατά την Maserati
Σε διευκρινίσεις προχωρά το πολυσυλλεκτικό group σε σχέση με τις πρόσφατες, αφοριστικές δηλώσεις του επικεφαλής του σε σχέση με τις εταιρείες που δεν παράγουν κέρδος
Spotlight
-
Φεστιβάλ της Μαλαισίας μηνύει το συγκρότημα The 1975 επειδή δύο μέλη του φιλήθηκαν στη σκηνή
-
Έξαρση περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας - Η διαδικασία για panic button και safe house
-
Ποιο χρώμα στα τιμολόγια ρεύματος συμφέρει περισσότερο μετά την μεγάλη αύξηση του Ιουλίου
-
Κάθε γραμμάριο ζάχαρης που καταναλώνουμε μας γερνά!
Μετά την έντονη φημολογία, που πυροδότησαν, σχετικά με την Maserati, οι δηλώσεις του επικεφαλής του Stellantis Group, Carlos Tavares, με φόντο την μείωση των εσόδων του ομίλου κατά 48% και τις λειτουργικές ζημιές ύψους 82 εκ. ευρώ για την ιταλική φίρμα κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2024, o όμιλος εξέδωσε ανακοίνωση διευκρινίζοντας ότι δεν προτίθεται να προβεί σε καμιά «βίαιη» ενέργεια σε σχέση με την ιταλική φίρμα.
«Ο όμιλος Stellantis διατηρεί και επαναβεβαιώνει την δέσμευση του στο λαμπρό μέλλον της Maserati ως της μοναδικής πολυτελούς φίρμας στο portfolio 14 εταιρειών του ομίλου» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση που εκδόθηκε στις 30 Ιουλίου, σε «συνέχεια» προηγούμενων δηλώσεων του πορτογάλου επικεφαλής της Stellantis, ο οποίος είχε τονίσει ότι «οι εταιρείες που δεν παράγουν κέρδος θα κλείσουν».
Υπενθυμίζεται ότι συνολικά ο όμιλος Stellantis κατέγραψε έσοδα 5,6 δισεκατομμυρίων ευρώ για το α΄εξάμηνο της χρονιάς μέγεθος μειωμένο κατά 48% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Η Maserati με τη σειρά της εμφάνισε μειωμένες πωλήσεις κατά 50% σε μόλις 6.500 μονάδες σε σχέση με τους πρώτους έξι μήνες της περσινής χρονιάς αν και πλέον έχει μείνει με μόνο ένα mainstream μοντέλο ευρείας απόδοσης στην γκάμα της, (Grecale).
Όταν o C.Tavares είχε προβεί στις παραπάνω δηλώσεις, πλην της Maserati, αναλυτές έκαναν λόγο επίσης για την αναθεώρηση της στρατηγικής του ομίλου σε σχέση με φίρμες φίρμες όπως η Lancia και DS, οι πωλήσεις των οποίων δεν συμβάλλουν τα αναμενόμενα στους ισολογισμούς του group που περιλαμβάνει στο portfolio του, μεταξύ άλλων, Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Opel και Jeep.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις