Αθλητισμός: Το 1,5 τρισ. δολάρια θα φτάσει η «βιομηχανία» συναυλιών και αθλητικών εκδηλώσεων
Οι millennials, όσοι είναι μεταξύ 25 και 34 ετών είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα
- Πρόταση Φάμελλου για τη στήριξη των κομματικών ΜΜΕ - Η επιστολή του στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ
- Στο «σκαμνί» για διαφθορά ο Νετανιάχου - Απορρίφθηκε το αίτημά του για αναβολή λόγω πολέμου
- Μαρινάκης για Safe Youth: Εργαλείο για να προστατεύσουμε αποτελεσματικά κάθε παιδί απέναντι στη βία
- Πρόθυμο να συμμετέχει σε συνομιλίες για τα πυρηνικά το Ιράν, αλλά «όχι κάτω από πίεση ή εκφοβισμό»
Οι άνθρωποι αναζητούν εμπειρίες, τροφοδοτώντας τη βιομηχανία αθλητικού και μουσικού τουρισμού, η οποία τώρα πρόκειται να διπλασιαστεί σε μέγεθος τα επόμενα οκτώ χρόνια, σύμφωνα με έκθεση της Collinson International, μιας παγκόσμιας ταξιδιωτικής εταιρείας που διαχειρίζεται μια σειρά από προγράμματα προτεραιότητας αεροδρομίων και lounge.
Διαπίστωσε ότι η οικονομία του αθλητισμού και του μουσικού τουρισμού, η «οικονομία της εμπειρίας», αξίας 571 δισεκατομμυρίων δολαρίων σωρευτικά το 2023, θα φτάσει τα 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032.
Τουρνουά όπως το Grand Prix της Formula 1 και το Euro έχουν ωθήσει την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας από την «οικονομία της εμπειρίας». Οι λάτρεις των σπορ είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα σε ταξίδια, καθώς περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς πληρώνουν περισσότερα από 500 δολάρια ανά ταξίδι.
Αυτοί που λατρεύουν τα σπορ δαπανούν περισσότερα απο 500 δολάρια ανά ταξίδι
Η έρευνα του Collinson εξετάζει 8.537 ταξιδιώτες που πέταξαν σε μια εκδήλωση -είτε διεθνώς είτε εγχώρια- από 17 χώρες.
Η έκθεση προσδιορίζει το streaming ως έναν πρόσθετο λόγο για την τάση αυτή, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τα διεθνείς εκδηλώσεις στο διαδίκτυο.
Η Formula 1 είναι ένα παράδειγμα αυτού – έχει γίνει γνωστή τα τελευταία χρόνια, χάρη στη σειρά του Netflix Drive to Survive. Αυτό όχι μόνο έχει ωθήσει την τηλεθέαση για τα διάφορα Grand Prix, αλλά έχει επίσης δελεάσει περισσότερους ανθρώπους να το παρακολουθήσουν από κοντά, ακόμη και σε υψηλότερη τιμή.
Οι «δαπάνες εκδίκησης», μια τάση όπου οι άνθρωποι άρχισαν να εκμεταλλεύονται περισσότερο τις εμπειρίες τους μετά την άρση των περιορισμών που συνδέονται με την πανδημία, έχει επίσης ρόλο να παίξει. Τα οικονομικά ταξίδια έχουν κάνει αυτές τις εμπειρίες πιο προσιτές στους ανθρώπους από πριν.
«Η αυξανόμενη και παγκόσμια βάση θαυμαστών που θα ταξιδέψει σε εμβληματικά αθλητικά και μουσικά γεγονότα αναζητά αξέχαστες εμπειρίες και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν σημαντικά χρήματα για να κάνουν το ταξίδι τους ιδιαίτερα ξεχωριστό», δήλωσε ο CEO της Collinson International, Κρίστοφερ Εβανς .
Millennials
Αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις και τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς πολλοί από τους λάτρεις της εμπειρίας είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν διεθνώς.
Όσοι είναι μεταξύ 25 και 34 ετών -σε μεγάλο βαθμό millennials- είναι οι μεγαλύτεροι που ξοδεύουν τόσο σε εμπειρίες όσο και σε αεροδρόμια. Αν και οι αεροπορικές εταιρείες είχαν μια δύσκολη χρονιά μέχρι στιγμής, η άνοδος της «οικονομίας της εμπειρίας» θα μπορούσε μόνο να σημαίνει μεγαλύτερη ζήτηση για ταξίδια στο μέλλον.
Δεν υπήρχε έλλειψη ευκαιριών για όσους αναζητούν εμπειρίες. Στον αθλητικό κόσμο, το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA πραγματοποιήθηκε το 2022, ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού συνεχίζονται.
Πέρυσι, οι αστέρες της ποπ Beyoncé και Taylor Swift πήγαν σε παγκόσμιες περιοδείες και μέχρι στιγμής φέτος, έχουμε δει εκδηλώσεις υψηλού προφίλ όπως η Eurovision 2024 στη Σουηδία και η επερχόμενη Lollapalooza στη Γερμανία.
Ενώ οι εκδηλώσεις εξαπλώνονται σε όλο τον κόσμο, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Βαρκελώνη είναι οι μαγνήτες της Ευρώπης για αθλητικό και μουσικό τουρισμό, ενώ η Νέα Υόρκη και το Ντουμπάι είναι επίσης δημοφιλή στους κυνηγούς εμπειρίας.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις