Δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τεχνητή νοημοσύνη: Μετά τον σάλο, η Google αποσύρει την αμφιλεγόμενη διαφήμιση του Gemini ΑΙ

Τεχνητή νοημοσύνη: Μετά τον σάλο, η Google αποσύρει την αμφιλεγόμενη διαφήμιση του Gemini ΑΙ

Απεικόνιζε έναν πατέρα που δείχνει στην κόρη του πώς να γράψει επιστολή μέσω chatbot - Για αντικατάσταση της παιδικής δημιουργικότητας μιλάνε οι επικριτές

Η Google απέσυρε την αμφιλεγόμενη διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αφού οι επικριτές την κατηγόρησαν επειδή απεικόνιζε αυτό που αποκαλούσαν μια ζοφερή εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης.

Η διαφήμιση έδειχνε έναν πατέρα που χρησιμοποιούσε το chatbot της Google Gemini AI για να βοηθήσει την κόρη του να γράψει μια επιστολή θαυμαστή στην Αμερικανίδα Ολυμπιονίκη του στίβου Sydney McLaughlin-Levrone.

Αλλά πολλοί στο διαδίκτυο αναρωτήθηκαν γιατί η Google θα ήθελε να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα ενός παιδιού με λέξεις γραμμένες από έναν υπολογιστή.

Η Google αρχικά υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, η οποία προβλήθηκε σε διαλείμματα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, λέγοντας ότι έδειχνε πώς ο Gemini μπορούσε να προσφέρει ένα «σημείο εκκίνησης» για ένα κείμενο. Όμως την Παρασκευή, η εταιρεία άλλαξε πορεία.

Οι επικριτές αναρωτιούνται γιατί η Google θέλει να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα ενός παιδιού με λέξεις γραμμένες από υπολογιστή

«Ενώ η διαφήμιση δοκιμάστηκε πολύ πριν από την προβολή, δεδομένων των σχολίων, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε σταδιακά τη διαφήμιση από την εναλλαγή των Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε εκπρόσωπος της Google σε δήλωση.

Το παράδειγμα της Apple

Η διαφήμιση σηματοδότησε μια εντυπωσιακή απώλεια για τον τεχνολογικό γίγαντα, ο οποίος έχει τοποθετήσει το Gemini ως την απάντησή του στο ανταγωνιστικό ChatGPT του OpenAI και εργάζεται για να ενσωματώσει την τεχνολογία AI σε όλη τη σειρά προϊόντων του, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης Google και του Gmail.

Και υπογράμμισε έναν ευρύτερο φόβο γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αφαιρέσει θέσεις εργασίας από ανθρώπους σε δημιουργικούς τομείς, όπως συγγραφείς, μουσικούς και εικαστικούς καλλιτέχνες.

Η Apple αντιμετώπισε παρόμοιες αντιδράσεις νωρίτερα φέτος όταν κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που έδειχνε σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας – δοχεία μπογιάς, μουσικά όργανα, μια γλυπτική προτομή ενός ανθρώπινου κεφαλιού – να συνθλίβονται από μια γιγαντιαία υδραυλική πρέσα και να αντικαθίστανται από ένα iPad Pro, υπό τους ήχους του «All I Ever Need Is You» των Sonny & Cher.

Η Apple ζήτησε γρήγορα συγγνώμη που «έχασε το στόχο» με τη διαφήμιση.

Πηγή: ΟΤ

Only in

How to Save a Dead Friend - Ένας συγκινητικός ρωσικός ύμνος για την καταδικασμένη νεολαία

Μια αίσθηση αναπόφευκτης τελειότητας διαπερνά κάθε καρέ του ντοκιμαντέρ How to Save a Dead Friend, της Marusya Syroechkovskaya, που αποτελείται από προσωπικό υλικό που τραβήχτηκε σε διάστημα μιας δεκαετίας.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου 2024