Domino’s: Η νέα στρατηγική που «ζυμώνει» στοχεύοντας σε τζίρο 1 δισ.
Η νέα στρατηγική της Domino’s, του βασιλιά της πίτσας, για να πετύχει περισσότερες πωλήσεις
- Η Ουκρανία μπορεί να χρειαστεί να εκχωρήσει εδάφη αν θέλει ειρήνη, λέει ο υπουργός Άμυνας της Σλοβακίας
- Ανεβαίνει η θερμοκρασία τη Δευτέρα - Ο καιρός παραμονή και ανήμερα της Πρωτοχρονιάς
- Ένα κουνελάκι στο σπίτι σας – Πώς θα τού χαρίσετε ευζωία και θα έρθετε πιο κοντά μαζί του
- Μαύρη χρονιά για εκατομμύρια παιδιά
Η Domino’s Pizza, η μεγαλύτερη αλυσίδα πίτσας στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις και τα καταστήματα, παραδίδει μία στις τρεις πίτσες στις ΗΠΑ. Αλλά αυτό δεν της αρκεί, σύμφωνα με την WSJ.
«Γιατί να μην παραδίδουμε μία στις δύο;» δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Domino, Sandeep Reddy. Αν και η αλυσίδα δεν το έχει θέσει ως συγκεκριμένο στόχο, ο Reddy δήλωσε ότι λαμβάνει ορισμένα μέτρα για να πουλήσει περισσότερες πίτσες και συνοδευτικά.
Η εταιρεία πίτσας εργάζεται για να ενισχύσει τις πωλήσεις, διευκολύνοντας τους πιστούς πελάτες να λάβουν ανταμοιβές και αυξάνει τις προσφορές της με έναν νέο ετήσιο στόχο για προσθήκες στο μενού. Η Domino’s επίσης πέρυσι άλλαξε την πάγια στάση της κατά της συνεργασίας με εταιρείες παράδοσης τροφίμων. Οι αλλαγές, που ανακοινώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ισχύουν όλες για πρώτη φορά φέτος.
Μέχρι στιγμής, πετυχαίνουν.
Η Domino’s πουλάει περισσότερες πίτσες και φέρνει νέους πελάτες, όταν κάποιες άλλες αλυσίδες εστιατορίων έχουν πει ότι οι καταναλωτές μειώνουν τις επισκέψεις τους και ξοδεύουν λιγότερο.
Ωστόσο, η αλυσίδα πιέζει για μεγαλύτερο μέρος της αγοράς πίτσας, ενδεχομένως να επεκταθεί σε άλλες εφαρμογές παράδοσης φαγητού μετά τη λήξη μιας μονοετούς συμφωνίας με την Uber Technologies και προσθέτοντας νέες επιλογές στο μενού για να ακολουθήσει την πίτσα τύπου Νέας Υόρκης που εισήχθη νωρίτερα φέτος.
Η Domino’s και οι αντίπαλες αλυσίδες Pizza Hut και Papa John’s International επωφελήθηκανστην πανδημία από μία φρενίτιδα παραγγελιών παράδοσης και εκτέλεσης, καθώς τα εστιατόρια έκλεισαν τις τραπεζαρίες. Αλλά μια σειρά από εστιατόρια στράφηκαν σε επιλογές παράδοσης ή φαγητού σε πακέτο, καθώς οι άνθρωποι κάθονταν σπίτι. Με την επαναφορά της κανονικότητας, οι πελάτες άρχισαν να βγαίνουν περισσότερο καθώς τα εστιατόρια άνοιξαν ξανά.
Αυτό σήμαινε ότι οι καταναλωτές είχαν περισσότερες επιλογές παράδοσης και ταυτόχρονα παραγγέλνουν λιγότερο φαγητό στο σπίτι, γεγονός που έπληξε τις πωλήσεις των αλυσίδων πίτσας, ανέφεραν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα Domino’s στις ΗΠΑ αυξήθηκαν το 2020. Ωστόσο, αυτές οι πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και είτε μειώθηκαν είτε ήταν σχεδόν σταθερές σε έξι από τις 10 επόμενες τρίμηνες περιόδους.
Η αύξηση των πωλήσεων των ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ ανήλθε σε 4,8% τους τρεις μήνες που έληξαν στις 16 Ιουνίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα σχεδόν 1,1 δισ. δολαρίων αυξήθηκαν κατά 7,1% το τελευταίο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Πίτσες, ζυμαρικά και φτερά… για τζίρο 1 δισ. δολαρίων
Για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες, η Domino’s προσφέρει στοιχεία μενού, όπως πίτσες, ζυμαρικά και φτερά (πουλερικά) μέσω Uber. Η συμφωνία με την Uber διαρκεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, οπότε η εταιρεία θα μπορούσε να απευθυνθεί σε άλλες εφαρμογές τρίτων.
Η συνεργασία με την Uber είχε νόημα, δεδομένης της προθυμίας της εταιρείας να μοιραστεί πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες που παρήγγειλαν στις πλατφόρμες της, δήλωσε ο Reddy. Και η αποκλειστικότητα έρχεται με καλύτερες τιμές, είπε, αρνούμενος να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με τη συμφωνία. Η επέκταση σε άλλες εφαρμογές πιθανότατα θα σημαίνει την εγκατάλειψη ορισμένων από τους πιο ευνοϊκούς όρους, αλλά η συμφωνία προσεγγίζει δυνητικά περισσότερους πελάτες, σύμφωνα με τον CFO.
«Το σημείο ελέγχου είναι το πρώτο τρίμηνο του 2025», δήλωσε ο Ρέντι. «Μόλις περάσουμε αυτό το έτος και δούμε τις προοπτικές για το επόμενο έτος, μπορούμε να προχωρήσουμε».
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η Domino’s θα μετακινηθεί σε άλλες εφαρμογές. Η Domino’s στοχεύει σε τζίρο 1 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις παράδοσης μέσω τρίτων έως περίπου το 2027. «Αυτό θα περιλαμβάνει και άλλους παίκτες», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής έρευνας της TD Cowen, Andrew Charles. Η TD Cowen προβλέπει ότι η μετάβαση σε άλλες πλατφόρμες, όπως το DoorDash, θα συμβεί το δεύτερο τρίμηνο του 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις