Η κορυφαία ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη, η οποία άφησε το αποτύπωμα της τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο και το θέατρο, έφυγε από τη ζωή στα 61 της χρόνια.

«Θα κρατάω πάντα μαζί μου την τσάντα που μου έκανες δώρο»

Η Αθηνά Νιαβή προχώρησε νωρίτερα σήμερα σε μια αποχαιρετιστήρια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.

Πιο συγκεκριμένα η ηθοποιός έγραψε: «Ξέρω ότι δεν ήθελες πολλά λόγια. Δεν τα καταδεχόσουν. Ξέρω ότι όταν θα έφευγες, θα έφευγες περήφανη όπως έζησες, όπως ήσουν πάντα. Όχι όμως τόσο γρήγορα.. Εύχομαι μόνο να ήξερες ποσο πολύ σαγαπαω. Γιατί το μήνυμα που σου έστειλα προχτες δεν το διάβασες ποτε τελικά. Μας αιφνιδίασες πάλι. Έτσι ήσουν.. η όλα η τίποτα. Όσα αφιερώματα και να γραφτούν για σένα, η πραγματικότητα ήταν πολύ καλύτερη. Σε ευχαριστώ που σε γνώρισα, που ήσουν φίλη μου, που κάθε πρωί μιλούσαμε και αναλύαμε τα πάντα, που με «έβριζες» κάθε φορά που έκανα λάθος, που ήσουν δίπλα μου και κυρίως που με αγαπουσες κι ας μην το ελεγες. Το έδειχνες. Εβελυν, ήσουν η φίλη μου. Και τώρα.. έχασα τη Φίλη μου. Και δεν μπορώ να το δεχτώ. Δεν μπορώ να σε αποχαιρετήσω.. Θα κρατάω πάντα μαζί μου την τσάντα που μου έκανες δώρο. Μου λείπεις πολύ».

Το πλούσιο έργο της

Η Έβελυν Σιούπη, γεννηθείσα στην Θεσσαλονίκη, από το 1983 έως και το 1985 βρέθηκε στο Λονδίνο όπου και σπούδασε στο London College of Fashion. Μετέπειτα συνεργάστηκε με κορυφαία πολιτιστικά ιδρύματα και θέατρα της χώρας όπως το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Εθνικό Θέατρο και το ιστορικό Θέατρο Αμόρε.

Οι δημιουργίες της στο θεατρικό σανίδι αγαπήθηκαν δεόντως και συνεργάστηκε με πλήθος κορυφαίων καλλιτεχνών όπως: Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, Σταμάτη Φασουλή, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, Κώστα Αρζόγλου, Κώστα Μπάκα, Φωκά Ευαγγελινό, Βασιλική Ανδρίτσου, Γιάννη Δαλιανίδη, Στέφανο Λαζαρίδη, Μίνω Βολανάκη, Κωνσταντίνο Γιάνναρη.

Ενδεικτικά, την ενδυματολογική της πινελιά μπορούμε να εντοπίσουμε στις παραστάσεις: «Ο Έβρος απέναντι» των Θ.Παπαθανασίου και Μ.Ρέππα, «Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης» του Αυστρο – ούγγρου θεατρικού συγγραφέα Έντεν φον Χόρβαρτ, «Ποια Ελένη;» των Θ.Παπαθανασίου και Μ.Ρέππα, «Αττική οδός» των Θ.Παπαθανασίου και Μ.Ρέππα, «Άντρες έτοιμοι για όλα» των  Θ.Παπαθανασίου και Μ.Ρέππας, «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» του Γάλλου συγγραφέα Ρομπέρ Τομά, «Πριν το Χάραμα» των Θ.Παπαθανασίου και Μ.Ρέππα, «Το σπάταλο τερατάκι» της Κατερίνας Μαρκαδάκη.

Μάλιστα το 2003 κέρδισε το Βραβείο Ενδυματολογίας για το «Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός» των Θ. Παπαθανασίου και Μ.Ρέππα ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα τιμήθηκε με το Βραβείο Ενδυματολογίας για το «Τσινετσιτά» και πάλι των Θ.Παπαθανασίου και Μ. Ρέππα.

Όσον αφορά την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, η Έβελυν Σιούπη έβαλε την ενδυματολογική της υπογραφή σε σειρές όπως: «Το δις εξαμαρτείν», «Ντόλτσε Βίτα», «Δύο ξένοι», «Safe Sex» και «Μικρές αμαρτίες» καθώς και σε ταινίες όπως  «Αυστηρώς κατάλληλο», «Σούλα Έλα Ξανά», «Οξυγόνο», «Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο», «Safe Sex».

Οι αναφορές

Όπως διαβάζουμε στο blog της Doca, το οποίο φιλοξένησε την Έβελυν Σιούπη, σε ερώτηση για το πώς η ίδια η ενδυματολόγος αντιλαμβάνεται τη μόδα και ποιος είναι ο αγαπημένος της σχεδιαστής, απάντησε: «Αν μιλάμε διαχρονικά, θαυμάζω το surréalisme κίνημα που ανήκουν η Elsa Schiaparelli και ο  Salvador Dalí. Την Coco Chanel η οποία συνεργάστηκε με τον Jean Cocteau και τον Picasso στην Antigone του Σοφοκλή ή στα Ρωσικά Μπαλέτα του Diaghilev. Γι’ αυτήν την περίοδο με εκφράζουν οι Dolce & Gabbana επηρεασμένοι από τη μουσουλμανική μαντήλα που επισφραγίζει την πορεία της μόδας μέσα από την κοινωνία. Δεν μπορώ να παραβλέψω και τη συλλογή του Moschino επηρεασμένη από τα σήματα του Κ.Ο.Κ. και τα εργοστάσια».