H Taco Bell βρήκε το μυστικό για να ξαναφέρει πελάτες στο γρήγορο φαγητό
Πώς η γνωστή αλυσίδα προσπαθεί να προσελκύσει τους καταναλωτές που δοκιμάζονται από τον πληθωρισμό.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Ο πληθωρισμός έχει τσακίσει τα πορτοφόλια των καταναλωτών που περικόπτουν από έξοδα που θεωρούν περιττά, όπως η κατανάλωση γρήγορου φαγητού. Η περικοπή των δαπανών έχει πλήξει όλες τις γνωστές αλυσίδες φαστ φουντ. Ο γίγαντας του φαστ φουντ, Yum Brands, αγωνίζεται σκληρά να προσφέρει αξία, αλλά από τις αλυσίδες στο χαρτοφυλάκιο της μόνο η Taco Bell έχει αρκετά καλά αποτελέσματα ώστε να επαναφέρει αμέσως πελάτες που ταλαιπωρούνται από τον πληθωρισμό.
Το προσωρινό κλείσιμο καταστημάτων στη Μέση Ανατολή, τη Μαλαισία και την Ινδονησία λόγω του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς, «εκτός από έναν πιο συνειδητοποιημένο καταναλωτή, έχουν προκαλέσει αντίξοες πωλήσεις στα ίδια καταστήματα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ντέβιντα Γκιμπς στην ανακοίνωση αποτελεσμάτων δεύτερου τριμήνου, την Τρίτη.
Αλλά ο Γκιμπς είπε ότι η Taco Bell ξεπερνά τους ανταγωνιστές της στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού. «Νομίζω ότι βλέπουμε πραγματικά την Taco Bell να ξεχωρίζει από το πλήθος», είπε στους επενδυτές.
Οι πελάτες αναζητούν τρόπους να δώσουν μέγιστη αξία στα δολάρια τους, κάτι που έμαθαν τα McDonald’s και η Chipotle με τον δύσκολο τρόπο. Ο Γκιμπς επαίνεσε το μενού αξίας με 10 είδη της Taco Bell ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός τρόπου για να προσελκύσει αυτούς τους «κουρασμένους» πελάτες σε ένα απαιτητικό περιβάλλον.
Μοναδικά προϊόντα
«Είναι μοναδικά προϊόντα που κανείς άλλος στον κλάδο δεν έχει. Και δεν είναι σαν τις μικρότερες εκδόσεις ενός βασικού αντικειμένου. Είναι μοναδικά», είπε ο Γκιμπς.
Η YUM κυκλοφόρησε ή επανέφερε προσφορές αξίας σε όλα τα μεγαλύτερα ονόματα του χαρτοφυλακίου της. Υπάρχουν προσφορές KFC’s – Taste of KFC και Pizza Hut’s – $7 Deal Lovers. Το Taco Bell, γνωστό για τα φθηνά φαγητά του, έχει ένα εκτενές μενού αξίας με όνομα Cravings.
Από τις τρεις αλυσίδες, μόνο οι πωλήσεις φυσικών καταστημάτων της Taco Bell στις ΗΠΑ αυξήθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2024, κατά 5%. Οι πωλήσεις τόσο του KFC όσο και της Pizza Hut στο μεσα στα καταστήματα μειώθηκαν κατά 3%.
Ο Οικονομικός Διευθυντής Κρις Τέρνερ είπε στην κλήση κερδών ότι υπάρχουν περίπου 210 εστιατόρια που είναι προσωρινά κλειστά στη Μέση Ανατολή, τη Μαλαισία και την Ινδονησία λόγω του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς, επηρεάζοντας τις πωλήσεις στην περιοχή.
Προσελκύοντας τους μη-έχοντες
Η ανακοίνωση αποτελεσμάτων υπογράμμισε πώς οι αλυσίδες fast food και fast casual αγωνίζονται να διατηρήσουν πελάτες που πιστεύουν ότι είναι φθηνότερο να τρώνε μόνο στο σπίτι. Τα McDonald’s, Starbucks, Burger King και Wendy’s έχουν αναφέρει λιγότερη κίνηση και χαμηλότερες συνολικές πωλήσεις και έχουν μεταβεί σε γεύματα αξίας.
Εν τω μεταξύ, η σειρά Cantina Chicken της Taco Bell, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, πούλησε πάνω από τις προσδοκίες της εταιρείας. «Από την κυκλοφορία της πλατφόρμας, το μείγμα πωλήσεων κοτόπουλου της Taco Bell έχει αυξηθεί κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες με σχεδόν μία στις τέσσερις παραγγελίες να περιλαμβάνουν προϊόν Chicken Cantina», είπε ο Γκιμπς.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης αυξήσεις στις ψηφιακές πωλήσεις και θετική ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Η Taco Bell πρόκειται να επεκτείνει τη χρήση της φωνητικής τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης σε εκατοντάδες τοποθεσίες στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, εισχωρώντας σε έναν τομέα όπου οι αντίπαλοί της έχουν αποτύχει.
Ο Λόρενς Κιμ, επικεφαλής καινοτομίας στο Yum! Brands, δήλωσε στο CNN ότι είναι σίγουρος για την τεχνολογία της εταιρείας του.
Η Yum το δεύτερο τρίμηνο ανέφερε έσοδα 1,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ελάχιστα κάτω από τις προσδοκίες των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις