Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Amazon: Γιατί o Τζεφ Μπέζος «απαγόρευσε» τις παρουσιάσεις με Power Point

Amazon: Γιατί o Τζεφ Μπέζος «απαγόρευσε» τις παρουσιάσεις με Power Point

Ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος, είχε μάλιστα χαρακτηρίσει αυτήν την απόφαση ως την «σοφότερη που πήραμε ποτέ»

Η Amazon είναι γνωστή για πολλά πράματα. Αποτελεί έναν γίγαντα στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο και τα τελευταία χρόνια έχει διεισδύσει σε πολλές άλλες κατηγορίες όπως η διασκέδαση. Ένα πράγμα για το οποίο είναι λιγότερο γνωστή είναι ότι έχει απαγορεύσει τις παρουσιάσεις με το λογισμικό Power Point.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο ιδρυτής της Amazon είχε δηλώσει πως «πολλά χρόνια πριν, απαγορεύσαμε τις παρουσιάσεις PowerPoint στην Amazon. Είναι ίσως η πιο σοφή απόφαση που πήραμε ποτέ».

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ειδικός σε θέματα επικοινωνίας, Όλιβερ Οστ, 30 εκατομμύρια παρουσιάσεις PowerPoint δημιουργούνται καθημερινά και ο μέσος επαγγελματίας αφιερώνει έως και δύο εργάσιμες ημέρες εβδομαδιαίως για τη σύνταξη ή την παρακολούθηση παρουσιάσεων.

Αυτό είναι σημαντικό διότι όπως αναφέρει ο Οστ, μιλάμε ένα δαπανηρό ζήτημα: Οι διαφάνειες μπορούν να εμποδίσουν την αποτελεσματικότητα, να ενθαρρύνουν την επιφανειακή σκέψη και ενδεχομένως να οδηγήσουν σε μια ομάδα που δεν θα είναι αφοσιωμένη.

Για να αντικαταστήσει τις παρουσιάσεις PowerPoint, η Amazon δημιούργησε έναν νέο τρόπο διεξαγωγής συναντήσεων: Οι συνεδριάσεις ξεκινούν με κάθε συμμετέχοντα να κάθεται και να διαβάζει σιωπηλά ένα εξασέλιδο, αφηγηματικά δομημένο υπόμνημα για τα πρώτα 30 λεπτά της συνεδρίασης και λειτουργεί ως έναυσμα για περαιτέρω συζήτηση. Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να κρατούν σημειώσεις και μετά το τέλος της περιόδου ανάγνωσης συζητούν το υπόμνημα.

Ο Μπέζος είχε δηλώσει πως ο λόγος πίσω την ομαδική ανάγνωση είναι ότι «τα στελέχη θα μπλοφάρουν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης σαν να έχουν διαβάσει το υπόμνημα, επειδή είμαστε απασχολημένοι και έτσι πρέπει πραγματικά να αφιερώσουν χρόνο για να διαβαστεί το υπόμνημα».

Την άποψη αυτή έχει ενστερνιστεί και ο πρώην CEO του Twitter (νυν X), Τζακ Ντόρσεϊ, ο οποίος προτιμούσε τη χρήση εγγράφων Google Dos στα οποία θα μπορούσαν να γίνονται σημειώσεις,

Ο Οστ δίνει και μερικές ακόμη εναλλακτικές:

  • Παρουσιάστε ένα βίντεο

Στον σημερινό κόσμο, τα βίντεο είναι εύκολο να δημιουργηθούν με τη χρήση smartphones και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
Το αποτέλεσμα: ενισχυμένη δημιουργικότητα, μεγαλύτερη δέσμευση.

  • Χρήση του Ignite Talks

Πέντε λεπτά, 20 διαφάνειες, με αυτόματη προώθηση κάθε 15 δευτερόλεπτα.
Το αποτέλεσμα: Πιο συνοπτικές και ισχυρές παρουσιάσεις.

  • Δημιουργία μιας αφήγησης

Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα πλαίσια, μπορούμε να αναπτύξουμε μια ιστορία πολύ πιο γρήγορα από τη δημιουργία ενός deck.
Το αποτέλεσμα: Οι άνθρωποι έχουν 20 φορές περισσότερες πιθανότητες να συγκρατήσουν τα γεγονότα που είναι συνυφασμένα με μια αφήγηση.

  • Διεξαγωγή ενός διαδραστικού εργαστηρίου

Ενεργοποιήστε το κοινό και αφήστε το να επινοήσει λύσεις σε μικρότερες ομάδες.
Το αποτέλεσμα: Αντί να είναι παθητικοί ακροατές, εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό και αναλαμβάνουν την ευθύνη.

  • Να κάνετε μια ζωντανή επίδειξη

Παρουσιάστε το προϊόν ή την ιδέα σας. Επιτρέψτε στους άλλους να το βιώσουν.
Το αποτέλεσμα: Η εμπειρία ενισχύει το μήνυμά σας.

  • Οργανώστε ένα παιχνίδι ρόλων

Πώς θα μπορούσαν να αντιδράσουν οι πελάτες, οι επενδυτές ή οι εργαζόμενοι; Ανακαλύψτε το μέσα από μια άσκηση παιχνιδιού ρόλων.
Το αποτέλεσμα: Πιο ευχάριστο, νέες ιδέες, λιγότερος χρόνος προετοιμασίας.

  • Δώστε μια ομιλία τύπου TED

Παρουσιάστε την ιδέα σας σε μορφή ομιλίας τύπου TED, δίνοντας έμφαση στην αφήγηση ιστοριών και τη σύνδεση με το κοινό.
Το αποτέλεσμα: Μεταφέρετε ένα συναρπαστικό μήνυμα με έναν αξιομνημόνευτο τρόπο.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024