Πέραμα – Σαλαμίνα: Διαμαρτυρία επιβατών για αυξημένα κόμιστρα στα δρομολόγια της γραμμής
Ο λογιστής, Ευάγγελος Φαρμακόρης, μίλησε για την αύξηση στα εισιτήρια Πέραμα - Σαλαμίνα.
- Τέλος χρόνου για τις φορολογικές εκκρεμότητες - Τι πρέπει να πληρώσουν οι πολίτες τις επόμενες μέρες
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
- Πώς πέθανε στη Σύμη ο παρουσιαστής του BBC Μάικλ Μόσλεϊ - Απεφάνθη ο ιατροδικαστής
- Φέτος τα Χριστούγεννα σκέφτεστε να κάνετε δώρο έναν σκύλο – Πόσο καλή ιδέα είναι;
Η ακρίβεια έχει επηρεάσει την ποιότητα ζωής των πολιτών, οι οποίοι αναγκάζονται να…. κόψουν από παντού προκειμένου να τα βγάλουν πέρα. Η αύξηση των τιμών στα ακτοπλοϊκά πλέον αποτελεί μάστιγα, καθώς ακόμη και στα παραδοσιακά δρομολόγια παρατηρούνται αδιανόητες και χωρίς καμία απολύτως λογική εξήγηση ανατιμήσεις. Πολλοί πολίτες διαμαρτύρονται τον τελευταίο καιρό για το κόμιστρο του δρομολογίου Πέραμα – Σαλαμίνα, το οποίο παρουσιάζει αυξήσεις.
Το 2020 το κόμιστρο σε ένα μικρό ΙΧ ήταν 4,75 ευρώ. Σήμερα είναι στα 6,50 ευρώ.
Ο λογιστής, Ευάγγελος Φαρμακόρης μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την αύξηση στα εισιτήρια Πέραμα – Σαλαμίνα.
«Το 2020 το κόμιστρο σε ένα μικρό ΙΧ κάτω από τα 4,25μ. ήταν στα 4,75 ευρώ. Σήμερα είναι στα 6,50 ευρώ. Υπάρχουν μεγαλύτερα οχήματα που είναι μεγαλύτερη αύξηση. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα για όσους μετακινούνται καθημερινά. Το κόστος για κάποιον που είναι τουρίστας, είναι βατό σε σχέση με τα άλλα νησιά», είπε αρχικά.
Και συμπλήρωσε ο κ. Φαρμακόρης: «Δεν είναι μόνο οι Σαλαμίνιοι που εργάζονται εδώ, είναι και πολλοί που εργάζονται και δεν μένουν στην Σαλαμίνα. Έχουμε τον Ναύσταθμο, χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται καθημερινά. Όταν μιλάμε για ένα κόστος 15 ευρώ μόνο το όχημα, γιατί ο επιβάτης έχει άλλη χρέωση αυτό ξεφεύγει. Είναι 15 λεπτά περίπου. Είναι γεμάτα τα φέρι μποτ όλη την διάρκεια της μέρας».
«Είναι κοινωνικό αγαθό για εμάς αυτή η πρόσβαση, δεν είναι μία ακτοπλοϊκή συγκοινωνία»
Για το εάν υπήρχε κάποια εξήγηση από τους υπεύθυνους, ο κ. Φαρμακόρης υπογράμμισε:
«Δεν έχουμε λάβει κάποια δικαιολογία, απλά έκαναν αυξήσεις. Κατά την διάρκεια της ενεργειακής κρίσης υπήρχε μία ανακοίνωση «δακρύβρεχτη» που ανέφερε ότι «αναγκάζονται» να κάνουν αυξήσεις λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων. Όταν όμως επανήλθαν οι τιμές, δεν είδαμε να μειώνονται οι τιμές. Δεν δικαιούμαστε το μεταφορικό ισοδύναμο καθώς τα εισιτήρια που εκδίδονται δεν είναι ονομαστικά. Ζητάμε μία κάρτα, ή μία μηνιαία έκπτωση. Υπάρχουν προβλήματα και απάντηση δεν υπάρχει. Είναι δύο ιδιωτικές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την ανάγκη των κατοίκων να πάνε και να έρθουν και να μην έχουν εναλλακτικό τρόπο. Είναι κοινωνικό αγαθό για εμάς αυτή η πρόσβαση, δεν είναι μία ακτοπλοϊκή συγκοινωνία».
«Την ίδια στιγμή, η ίδια κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται την γραμμή Ρίο – Αντίρριο, δεν πληρώνει ο οδηγός αλλά πληρώνει μόνο για το όχημα.Έχουμε παρέμβει στο υπ. Ναυτιλίας και το κοιτάμε το θέμα. Υπάρχει υποστελέχωση στο νησί, δεν έρχονται πυροσβέστες, γιατροί κτλ», τόνισε κλείνοντας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις