Μικρή νίκη του Spotify έναντι της Αpple για την τιμολόγηση στην ΕΕ
To Spotify πέτυχε οι χρήστες στις χώρες της ΕΕ να βλέπουν το κόστος διαφόρων συνδρομητικών πακέτων, χωρίς να χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα περιήγησης
Το Spotify θα ενημερώσει την εφαρμογή του σε συσκευές Apple στην Ευρωπαϊκή Ένωση την Τετάρτη για να συμπεριλάβει τις τιμές των διαφόρων προγραμμάτων και υπηρεσιών του, τρεις μήνες αφότου ο κατασκευαστής του iPhone απέρριψε μια τέτοια κίνηση.
Αυτή η απόρριψη οφειλόταν στο ότι το Spotify δεν αποδέχτηκε το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών ροής μουσικής της Apple, τους νέους όρους που διέπουν τον τρόπο με τον οποίο οι εφαρμογές streaming στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ενημερώνουν τους χρήστες για άλλους τρόπους πραγματοποίησης αγορών.
Το Spotify ανακοίνωσε ότι θα εμφανίζει πλέον πληροφορίες τιμολόγησης εντός της εφαρμογής και για τους χρήστες iPhone στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η σουηδική εταιρεία streaming ήχου ανακοίνωσε ότι ενώ αποδέχεται τώρα αυτούς τους όρους, η εφαρμογή iOS δεν θα παρέχει στους χρήστες έναν εξωτερικό σύνδεσμο για να κάνουν αγορές, καθώς δεν θέλει να πληρώσει προμήθεια στην Apple για τέτοιες συναλλαγές.
Η Apple είχε πει ότι η αποδοχή των όρων για streaming μουσικής δεν απαιτούσε εξωτερικό σύνδεσμο για πληρωμές.
«Αν και αυτή είναι μια πρόοδος, πρόκειται μόνο για ένα μικρό βήμα στη μακρά πορεία προς την παροχή στους χρήστες iPhone βασικών εμπειριών προϊόντων που περιμένουν και αξίζουν στις εφαρμογές τους», ανέφερε το Spotify σε σχετική ανακοίνωσή του.
Η Apple διευκόλυνε την επικοινωνία των εφαρμογών ροής μουσικής με τους χρήστες σε συσκευές iOS στην ΕΕ στις αρχές Απριλίου, έναν μήνα αφότου οι Βρυξέλλες τής επέβαλαν πρόστιμο 1,84 δισεκατομμυρίων ευρώ για παρεμπόδιση του ανταγωνισμού από ανταγωνιστές streaming μουσικής μέσω περιορισμών στο App Store της.
Spotify: Kέρδη τριμήνου πάνω από τις προσδοκίες
Η Spotify ανακοίνωσε πρόσφατα τριμηνιαία κέρδη ρεκόρ, ελαφρώς υψηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών, ωθώντας τη μετοχή της πραγματοποιήσει άλμα άνω του 14% στις προκαταρκτικές συναλλαγές της Τρίτης.
Η σουηδική πλατφόρμα ροής μουσικού περιεχομένου επιχείρησε να μειώσει το κόστος λειτουργίας της μέσω απολύσεων και περικοπών στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ πέρυσι, ενώ επιχείρησε να αυξήσει τη βάση χρηστών της μέσω προωθήσεων και νέων επενδύσεων σε podcast.
Το β’ τρίμηνο του 2024, ο αριθμός των συνδρομητών που διατηρούν λογαριασμό επ’ αμοιβή στην Spotify αυξήθηκε στα 246 εκατομμύρια, ελαφρώς πάνω από τις προσδοκίες της αγοράς.
«Πραγματικά, τα πάντα εξαρτώνται από τον αριθμό των συνδρομητικών προσφορών που έχουμε. Μεταβαίνουμε από το one-size-fits-all στο να έχουμε κάτι για όλους», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ντάνιελ Εκ, σε συνέντευξή του στο Reuters, επικαλούμενος τα διάφορα πλάν της εταιρείας για παροχή ξεχωριστών συνδρομητικών πακέτων σε φοιτητές και κοινά νοικοκυριά.
Πηγή: ΟΤ
- Βολοντίμιρ Ζελένσκι: Δεν υπήρξαν συμφωνίες της Κωνταντινούπολης, ήταν η απάντηση στο τελεσίγραφο της Ρωσίας
- Το «άσχημο» χριστουγεννιάτικο πουλόβερ που όλοι αγαπάμε να μισούμε
- Ολυμπιακός: «Ερυθρόλευκη» Φλόγα ελπίδας και ζωής (pics)
- Εύβοια: Γιος και γαμπρός αλληλοκατηγορούνται για τη δολοφονία του 66χρονου – Πώς περιγράφουν το άγριο έγκλημα
- Η Γουλβς ανακοίνωσε την πρόσληψη του Βίτορ Περέιρα (pic)
- Συρία: Εκατοντάδες διαδηλωτές στη Δαμασκό υπέρ της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων των γυναικών