Χωρίς αμφιβολία, η οδήγηση τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί να γίνει βασανιστική εάν έχουμε αφήσει το αυτοκίνητο για ώρες κάτω από τον ήλιο, δίχως προστατευτική κάλυψη.

Όσοι δεν έχουμε την πολυτέλεια του παρκαρίσματος σε υπόγειο γκαράζ ή σε πυλωτή, κάθε μέρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις απίστευτα υψηλές θερμοκρασίες εντός της καμπίνας του οχήματός μας.

Να σημειωθεί πως η θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου λόγω του παρμπρίζ που είναι μαύρο μπορεί να φτάσει έως και 30 βαθμούς παραπάνω από την θερμοκρασία στο εξωτερικό περιβάλλον.

Το αποτέλεσμα είναι να μην είμαστε σε θέση ούτε να κάτσουμε με άνεση, ούτε να πιάσουμε σωστά το τιμόνι το οποίο φλέγεται.

Στο σημείο αυτό έρχονται οι φίλοι μας οι Ιάπωνες να σώσουν την κατάσταση.

Τι πρέπει να κάνετε

Σύμφωνα με τους ίδιους, υπάρχει ένα απλό και σύντομο κόλπο που μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία της καμπίνας έως και 10 βαθμούς μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να πάτε και να ανοίξετε το παράθυρο του συνοδηγού μόνο και έπειτα να ανοιγοκλείσετε δυνατά την πόρτα του οδηγού, περίπου πέντε φορές.

Η διαφορά στη θερμοκρασία θα σας εκπλήξει.

Ουσιαστικά αυτό που δημιουργείται είναι το φαινόμενο αναρρόφησης, το οποίο ωθεί τον καυτό αέρα έξω από την καμπίνα, ενώ φρέσκος αέρας εισέρχεται από το παράθυρο του συνοδηγού.

Διατηρήστε τη δροσιά με τον σωστό τρόπο

Αν και ο αέρας που μπαίνει δεν είναι ψυχρός, είναι σαφώς πιο δροσερός από τον αέρα μέσα στο αυτοκίνητο, που μπορεί να αγγίζει και τους 70 βαθμούς. Αυτό το κόλπο μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία της καμπίνας κατά περίπου 10 βαθμούς μέσα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα.

Αφού μπείτε στο αυτοκίνητο, μπορείτε να ανοίξετε το κλιματιστικό με τα παράθυρα κλειστά για να κρυώσει η καμπίνα το συντομότερο δυνατόν. Καλό είναι να ενεργοποιήσετε την ανακυκλοφορία αέρα για τα πρώτα λεπτά, ώστε το κλιματιστικό να χρησιμοποιήσει τον ήδη πιο δροσερό αέρα και να τον ψύξει ακόμη περισσότερο.