Από τη σχέση με τον γιο του Μπέκαμ σε megastar εκατομμυρίων η Mia Regan
Η σχέση της με τον γιο του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ την έφερε στο προσκήνιο, αλλά ο χωρισμός της από τον Ρομέο Μπέκαμ δεν επηρέασε καθόλου τη φήμη της.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Όταν η Mia Regan χώρισε με τον γιο του Ντέιβιντ Μπέκαμ, Ρομέο, κάποιοι μπορεί να φοβήθηκαν ότι είχε πετάξει τα όνειρά της για τη φήμη.
Αντίθετα, η Mia Regan στα 21 της χρόνια έχει γίνει μία από τις μεγαλύτερες influencers στα social media, κερδίζοντας μέχρι και πέντε εκατομμύρια λίρες από διάφορα brands.
Τους τελευταίους μήνες υπέγραψε μια συμφωνία 200.000 λιρών με τη Samsung και μια συμφωνία με τη Max Mara.
«H Mia Regan είναι ένα κορίτσι της γενιάς Z και τα brands θα πληρώσουν πολλά για να προσελκύσουν το κοινό της» δήλωσε ο ειδικός σε θέματα branding και πολιτισμού Nick Ede. «Θα τη βλέπουμε πολύ περισσότερο και θα γίνει ένας από τους σημαντικότερους παίκτες στον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς».
Ωστόσο, όταν συνάντησε τον Ρομέο Μπέκαμ στα 16 της χρόνια σπούδαζε ιστορία, τέχνη και σωματική άσκηση, με το βλέμμα της στο πανεπιστήμιο.
Η οικογένειά της ζούσε κοντά στην αγροικία των 12 εκατομμυρίων λιρών των Μπέκαμ στο Cotswolds και η Mia Regan φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά με τον Ρομέο στην επίδειξη μόδας της Βικτόρια το 2019.
Αλλά ήταν αφού έκαναν τη σχέση τους «επίσημη» στο Instagram που οι «μετοχές» της Mia Regan εκτοξεύτηκαν.
Οι σκέψεις της για το πανεπιστήμιο έμειναν πίσω, καθώς άρχισε να συνεργάζεται με 50 από τα κορυφαία brands του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Gucci, Prada, Coca-Cola και Celine.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η Mia Regan χρεώνει τα brands από 50.000 έως και 100.000 λίρες ανά ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Είναι μια από τις μεγαλύτερες influencers τώρα» υπογραμμίζει ο Nick Ede. «Οι followers της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι κάτω από το ένα εκατομμύριο, αλλά είναι η επιρροή της που πραγματικά έχει αιχμαλωτίσει τα brands που θέλουν να συνεργαστούν μαζί της».
Η σχέση αγάπης του Ρομέο Μπέκαμ με τη Mia Regan
Η καριέρα της Mia Regan ως influencer ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020 όταν προώθησε τις σειρές ρούχων και ομορφιάς της Βικτόρια Μπέκαμ.
«Φαίνεσαι πέρα από όμορφη!! Φιλιά» ήταν ένα από τα σχόλια της Βικτόρια Μπέκαμ σε ένα βίντεο της Mia Regan στο οποίο προωθούσε τη σειρά ομορφιάς της μητέρας του συντρόφου της.
Η πρώτη συμφωνία χορηγίας της Mia Regan ήρθε σύντομα από το κατάστημα ρούχων Bershka τον Αύγουστο του 2020.
Τον επόμενο χρόνο συνεργάστηκε με τους Marc Jacobs, Asos, Gucci, Miu Miu, Tommy Hilfiger, Coach, Stella McCartney, Ugg και Balmain.
Ενώ αναρτούσε διάφορα στιγμιότυπα με τον Ρομέο Μπέκαμ, το 2022 συνεργάστηκε με τις εταιρείες H&M, Celine, Net-a-Porter, Fendi, Tag Heuer, Prada, Coca-Cola, Hugo Boss και Diesel.
Τον Μάρτιο του 2022, η Mia Regan και ο Ρομέο Μπέκαμ πρωταγωνίστησαν μαζί σε μια διαφήμιση της Puma.
Στη συνέχεια αύξησε το προφίλ της σε μισό εκατομμύριο ακόλουθους, καθώς συνεργάστηκε με τα brands Ganni και Ferragamo.
Υπέγραψε επίσης στα πρακτορεία Storm Models και Ford Models.
Όταν ανακοίνωσαν τον χωρισμό τους στα social media τον Φεβρουάριο, ο Ρομέο Μπέκαμ έγραψε «χωρίσαμε μετά από πέντε χρόνια αγάπης. Έχουμε ακόμα πολύ σεβασμό ο ένας για τον άλλο και εξακολουθούμε να διατηρούμε μια δυνατή φιλία και πάντα θα το κάνουμε».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις