Tο χρώμα του 2025 σύμφωνα με την Behr – Τολμηρό και πολυτελές
«Δεν είναι το κόκκινο της γιαγιάς σας», λέει στο περιοδικό PEOPLE η Erika Woelfel, αντιπρόεδρος του τμήματος χρωμάτων.
Στις 21 Αυγούστου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το χρώμα του 2025 είναι το «Rumors», ένα εκ νέου σχεδιασμένο βαθύ κόκκινο ρουμπινί που προσθέτει «ζεστασιά και πολυτελή λάμψη τόσο μέσα όσο και έξω από το σπίτι» ως την επιλογή της για το επόμενο έτος.
«Κοιτάμε τι συμβαίνει στη μόδα και στη διακόσμηση σπιτιού, στον τρόπο ζωής. Τι κάνουν οι άνθρωποι. Τα χόμπι τους. Τι τρώνε. Πού πηγαίνουν. Τι συζητούν. Τι έχει πραγματικά απήχηση. Υπάρχουν όλοι αυτοί οι διαφορετικοί παράγοντες»
«Το κόκκινο, είναι ένα τόσο διαχρονικό χρώμα», λέει στο PEOPLE η Erika Woelfel, αντιπρόεδρος του τμήματος χρωμάτων και δημιουργικών υπηρεσιών. «Υπάρχει εκεί έξω. Οι καλλιτέχνες το έχουν χρησιμοποιήσει. Οι σχεδιαστές το χρησιμοποιούν».
«Aισθάνομαι ότι είναι το ιδανικό, το εκλεπτυσμένο. Φαίνεται τολμηρό, αλλά παραμένει προσιτό. Μας μαγνητίζει και είναι πραγματικά σαγηνευτικό», προσθέτει η Woefel, η οποία είναι επίσης ειδικός στα χρώματα και ηγείται μιας ομάδας σχεδόν 30 ατόμων με δημιουργικό πνεύμα στον τομέα του γραφιστικού σχεδιασμού, των υπηρεσιών χρωμάτων, της ανάπτυξης ιστοτόπων, της φωτογραφίας και του οπτικού υλικού merchandising.
Απαλό μαύρο, ζεστό λευκό και έπειτα κόκκινο;
Το «Rumors», το οποίο θα πωλείται αποκλειστικά στο Home Depot, αποτελεί μέρος της ευρύτερης παλέτας 2025 Color Trends Palette της Behr, μιας ετήσιας επιλογής χρωμάτων με προσανατολισμό προς το μέλλον, που κυμαίνονται από δελεαστικούς ζεστούς τόνους έως εντυπωσιακές ψυχρότερες αποχρώσεις για να απλοποιήσουν τη διαδικασία επιλογής χρώματος για τους DIYers, τους σχεδιαστές και τους επαγγελματίες.
Ενώ το χρώμα αποτελεί μια θεαματική απόκλιση από τα προηγούμενα έτη, τα οποία περιλάμβαναν το απαλό μαύρο το 2024 και το ζεστό λευκό το 2023, η έρευνα δείχνει ότι οι αγοραστές είναι έτοιμοι για περισσότερο χρώμα.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της Behr «περισσότερα από τα τρία τέταρτα (76%) των Αμερικανών θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να βάψουν ένα δωμάτιο ή έναν τοίχο σε μια απόχρωση του κόκκινου», ενώ «περίπου τα τρία τέταρτα (73%) πιστεύουν ότι η υιοθέτηση του κόκκινου χρώματος μπορεί να προσθέσει βάθος και χαρακτήρα στους χώρους κατοικίας και περισσότεροι από τους μισούς (61%) συμφωνούν ότι οι τολμηροί κόκκινοι τοίχοι μοιάζουν ζεστοί και σαγηνευτικοί».
Νοσταλγία
Η επιλογή του επόμενου χρώματος της χρονιάς είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που ξεκινά σχεδόν αμέσως μετά την ανακοίνωση του προηγούμενου νικητή.
«Μας παίρνει πιθανότατα ένα χρόνο για να βρούμε το χρώμα της χρονιάς, την παλέτα τάσεων, όλο το περιεχόμενο που το περιβάλλει», λέει η Woelfel προσθέτοντας ότι η ομάδα εξετάζει ένα «ευρύ φάσμα επιρροών» όταν μελετά τις επιλογές.
«Κοιτάμε τι συμβαίνει στη μόδα και στη διακόσμηση σπιτιού, στον τρόπο ζωής. Τι κάνουν οι άνθρωποι. Τα χόμπι τους. Τι τρώνε. Πού πηγαίνουν. Τι συζητούν. Τι έχει πραγματικά απήχηση. Υπάρχουν όλοι αυτοί οι διαφορετικοί παράγοντες. Ένα από τα πράγματα που παρατηρήσαμε καθώς κάναμε έρευνα για τη φετινή χρονιά είναι ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται πραγματικά να ασχοληθούν με το χρώμα. Νομίζω ότι ζούσαν στην ουδέτερη ζώνη για αρκετό καιρό».
Καθώς το «Rumors» αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος υποψήφιος, η Behr ήξερε ότι ήταν η τέλεια επιλογή.
«Έχει έναν πολύ νοσταλγικό συνειρμό. Στη δεκαετία του ’90, υπάρχει αυτή η vintage ατμόσφαιρα, αλλά δεν είναι το κόκκινο της γιαγιάς σας. Είναι πραγματικά επαναπροσδιορισμένο για το 2025. Είναι ένα αναθεωρημένο κόκκινο που κάνει μια πολυτελή δήλωση όπου και αν το τοποθετήσετε στο σπίτι σας.
*Με πληροφορίες από: People
- Η απάντηση του Κέιν για τις δηλώσεις του πριν από το ματς με την Ελλάδα
- Ιράν: Τι λένε τα μέσα των Ιρανών εξόριστων για τον νόμο του χιτζάμπ; – Οι εύθραστες πολιτικές ισορροπίες
- Live: «Εδώ Πολυτεχνείο» – Σε εξέλιξη οι εκδηλώσεις για τα 51 χρόνια από την εξέγερση
- Μητσοτάκης: «Το μήνυμα αντίστασης του Πολυτεχνείου δεν χάνεται στο πέρασμα του χρόνου»
- Τα δεδομένα για την Ελλάδα και το 2ο γκρουπ δυναμικότητας των προκριματικών του Μουντιάλ
- Κατερίνα Σακελλαροπούλου για Πολυτεχνείο: «Το πιο πολύτιμο αγαθό, η δημοκρατία»