MEGA: Αποκάλυψη για το λούνα παρκ στη Χαλκιδική – Η κατασκευάστρια εταιρεία προειδοποιούσε για τους κίνδυνους
Το συγκεκριμένο παιχνίδι θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί στα 15 χρόνια λειτουργίας του ωστόσο το μηχάνημα στο Πευκοχώρι είναι πολλών δεκαετιών.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τo λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, όπου έχασε τόσο άδικα τη ζωή του ο 19χρονος Γιάννης, όταν η καρέκλα του παιχνιδιού στο οποίο καθόταν ξεκόλλησε και ο ίδιος βρέθηκε στο έδαφος τραυματισμένος θανάσιμα, μπροστά στα μάτια των αδερφών του και της μητέρας του.
Όπως προκύπτει, το συγκεκριμένο λούνα παρκ όχι μόνο λειτουργούσε από την αρχή της σεζόν χωρίς άδεια, όχι μόνο έκοβε εισιτήρια για παιχνίδια που είχαν χαλάσει, αλλά δεν είχαν γίνει όπως φαίνεται και οι απαραίτητοι έλεγχοι στο σύνολο των εγκαταστάσεων.
Έγγραφο ντοκουμέντο
Όπως αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος μάλιστα, η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία, έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου ότι, αν δεν συντηρηθεί σωστά το συγκεκριμένο μηχάνημα, μπορεί να είναι άκρως επικίνδυνο για τη ζωή εκείνων που το χρησιμοποιούν.
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και στο έγγραφο που παρουσιάζει το MEGA, τον Απρίλιο του 2017 η κατασκευάστρια εταιρεία έβγαλε ανακοίνωση για το συγκεκριμένο παιχνίδι, το crazy dance, όπου αναφέρει πως παρουσιάζονται ρωγμές στην κύρια δομή της μεταλλικής κατασκευής που συγκρατεί τα οχήματα.
Επίσης, αναφέρει πως η αστοχία οποιοδήποτε από αυτά τα δομικά στοιχεία είναι επικίνδυνα για τους πολίτες ενώ επιπλέον, αναφέρει πως ο χρόνος λειτουργίας του μηχανήματος δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 35.000 ώρες, δηλαδή περίπου 4 χρόνια.
Έπρεπε να είχε αποσυρθεί
Επιπροσθέτως, αναφέρουν πως στα 15 χρόνια λειτουργίας του το μηχάνημα θα πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιείται, ενώ το μηχάνημα στο Πευκοχώρι, όπου έγινε το δυστύχημα είναι πολλών δεκαετιών.
Τέλος, αναφέρονται 16 σημεία για συντήρηση του οχήματος, ανάμεσα τονιζόταν ειδική προσοχή στον χώρο στήριξης του καθίσματος, ώστε να μην εκτοξευτούν τα παιδιά. Από αυτά τα 16 σημεία φαίνεται πως δεν είχε ελεγχθεί κανένα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις