Η «χρυσή» συμβουλή που έδωσε o Ζάκερμπεργκ σε πρώην υπάλληλο της Meta
Ο Ζάκερμπεργκ δίνει μεγάλη αξία στο να κερδίσει την προσοχή των χρηστών πριν προσπαθήσει να βγάλει κέρδος από αυτούς
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Πολάκης: Η άσχημη εικόνα των δημοσκοπήσεων θα αλλάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές
- Το μετέωρο βήμα της ΝΔ και οι τριγμοί στη δεξιά πολυκατοικία
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής του Facebook και CEO της Meta, έχει σίγουρα καθιερωθεί ως ένας από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες του 21ου αιώνα. Από την εταιρεία του έχουν περάσει χιλιάδες εργαζόμενοι και μία από αυτές ή Σόφι Νοβάτι.
Η Νοβάτι μπήκε στις τάξεις του Facebook (νυν Meta) το 2011 ως ασκούμενη και έμεινε εκεί για μερικά χρόνια πριν αποχωρήσει για την Nextdoor, ενώ το 2019 άνοιξε τη δική της επιχείρηση.
Στα χρόνια που δούλεψε στο Facebook η Νοβάτι είχε αρκετές ευκαιρίες για να συναντηθεί με τον Ζάκερμπεργκ, περιγράφοντας την ατμόσφαιρα των πρώτων χρόνων του Facebook ως μία ενός κολεγίου, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Business Insider.
Σε μία από αυτές τις συναντήσεις, η Νοβάτι του έκανε την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δολαρίων: «Πώς θα βγάλει χρήματα το Facebook». «Το Facebook αύξανε τους χρήστες με ρυθμό που κανείς δεν είχε ξαναδεί τότε», είπε, αλλά εκείνη την εποχή δεν μπορούσε να βγάλει χρήματα.
Βέβαια, σήμερα, το Facebook -ή Meta- είναι ένας γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αξίας 1,3 τρισ. δολαρίων με το Instagram και το WhatsApp υπό την ομπρέλα του.
Ωστόσο, μέχρι το 2012, τη χρονιά που το Facebook μπήκε στο χρηματιστήριο, η εφαρμογή για κινητά δεν έβγαζε πραγματικά χρήματα. Δεν διέθετε διαφημίσεις και η κίνηση να τις ενσωματώσει θεωρήθηκε επικίνδυνη.
Τελικά, η εταιρεία κατάφερε να μετατρέψει τα likes και τα shares σε κέρδος, μετατρέποντας τους χρήστες της σε προϊόν. Η «επιθετική» στρατηγική ανέβασε το Facebook από τα «μηδενικά ουσιαστικά έσοδα» στα 153 εκατ. δολάρια από διαφημίσεις για κινητά, ανέφερε τότε το The Atlantic.
«Η απάντησή του σε μένα ήταν, αν μπορείς να βρεις έναν τρόπο να κερδίσεις την πολύτιμη προσοχή των ανθρώπων, μπορείς πάντα να βρεις ένα τρόπο να τη μετατρέψεις σε χρήματα αργότερα», θυμάται να της λέει ο Ζάκερμπεργκ.
«Αυτό στο οποίο πραγματικά επικεντρώθηκε ο Ζάκερμπεργκ ήταν να βρει πώς να προσφέρει αξία στους ανθρώπους», προσθέτει. «Αργότερα, μπορείς πάντα να μετατρέψεις αυτή την αξία σε δολάρια».
Η συμβουλή αυτή ακολουθεί τη Νοβάτι, η οποία το 2019 ίδρυσε τη δική της εταιρεία, με την ονομασία Formation. Η εταιρεία εύρεσης εργασίας της προσφέρει διάφορα συνδρομητικά πακέτα και προγράμματα για να βοηθήσει τους μηχανικούς να εξασφαλίσουν εργασία ή να αυξήσουν τις δυνατότητες κέρδους τους.
Η συνβουλή του Ζάκερμπεργκ είναι ο λόγος για τον οποίο η Novati επικεντρώθηκε πάντα στην προώθηση του τρόπου με τον οποίο το Formation προσθέτει αξία στη ζωή των μηχανικών, αντί να ανησυχεί για τη λίστα των πελατών της ή τα ποσοστά εγγραφών. «Κοιτάμε την αύξηση στο τι προσφέρουμε ως τον νούμερο ένα δείκτη μέτρησης», εξηγεί.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις