Χαλκιδική: Υπόμνημα με ερωτήματα για το μοιραίο λούνα παρκ κατέθεσαν οι δικηγόροι της οικογένειας του 19χρονου
Οι γονείς του 19χρονου Γιάννη ζητούν απαντήσεις για την τραγωδία που βιώνουν και ρωτούν, μεταξύ άλλων, ποιος έβγαλε την άδεια καταλληλότητας για το συγκεκριμένα παιχνίδι του λούνα παρκ στη Χαλκιδική
Υπόμνημα με πέντε ερωτήματα κατέθεσαν οι δικηγόροι της οικογένειας του 19χρονου Γιάννη, που βρήκε τραγικό θάνατο σε λούνα παρκ στην Χαλκιδική.
Η οικογένεια του νεαρού ζητά απαντήσεις για την τραγωδία που βιώνει ρωτώντας, μεταξύ άλλων, πότε ηλεκτροδοτήθηκε η επιχείρηση και ποιος έβγαλε την άδεια καταλληλότητας για το συγκεκριμένο μηχάνημα του μοιραίου λούνα παρκ, που έγινε αιτία να χάσει τη ζωή του ο 19χρονος, όταν εκσφενδονίστηκε από το παιχνίδι Crazy Dance, στο οποίο είχε ανέβει μαζί με τον αδελφό του.
Τι αναφέρει το υπόμνημα
Αιτούμεθα να διερευνηθεί:
α) Πότε ηλεκτροδοτήθηκε η επιχείρηση λούνα παρκ;
β) Τι έγγραφα κατατέθηκαν για την ηλεκτροδότηση του λούνα παρκ;
γ) Πού πιστοποιήθηκαν τα έγγραφα που τυχόν κατατέθηκαν;
δ) Ποιο πρόσωπο έχει βγάλει την άδεια καταλληλότητας για το συγκεκριμένο μηχάνημα; Πότε εκδόθηκε η συγκεκριμένη άδεια; Με ποια χρονική ισχύ;
ε) Να προσκομιστούν στην Εισαγγελική – Προανακριτική Αρχή το τιμολόγιο αγοράς του επίμαχου μηχανήματος/παιχνιδιού και τα έγγραφα συνοδευόμενα με τη μελέτη για την πιστοποίηση του συγκεκριμένου μηχανήματος από διαπιστευμένο/πιστοποημένο φορέα.
Σάπια μηχανήματα «κλεμμένα από τη Βουλγαρία»
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ του τρόμου στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής.
Εργαζόμενος που δούλεψε στο λούνα παρκ στο Πευκοχώρι κατήγγειλε στο δελτίο ειδήσεων του MEGA πως ο ιδιοκτήτης είχε κλεμμένα μηχανήματα από την Βουλγαρία. Τα «βούτηξε», όπως αναφέρει, από σκραπ, τα έβαζε και τα χρησιμοποιούσε κανονικά. Τα περισσότερα δεν είχαν πιστοποιητικά, σύμφωνα με την καταγγελία.
«Τα μηχανήματα όλα … 9 στα 10 είναι άχαρτα πρώτον, κάποια είναι κλεμμένα από την Βουλγαρία, ασυντήρητα σε πολύ άθλια κατάσταση. Ήτανε να πάνε σε σκραπ και πήγε και τα βούτηξε έξω από το σκραπ, τα έβαψε και τα λειτουργεί… και όχι τώρα, εδώ και πολλά χρόνια», τόνισε ο πρώην εργαζόμενος του λούνα παρκ.
Οι έλεγχοι – «μαϊμού»
Εργαζόμενος από το διπλανό λούνα παρκ, που ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη, αποκάλυψε ότι μια μέρα πριν το τραγικό δυστύχημα, την Κυριακή 19 Αυγούστου, ο ιδιοκτήτης ειδοποίησε τους εργαζόμενους ότι την επόμενη ημέρα θα ερχόταν τεχνικός για κάνει κάποια αυτοψία και ότι θα έπρεπε να είναι όλοι εκεί για να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα.
Σύμφωνα με όσα είπε ο εργαζόμενος, ο τεχνικός πήγε στο λούνα παρκ το μεσημέρι της ημέρας του δυστυχήματος.
Όμως, δεν έδωσε ποτέ την οδηγία στους εργαζόμενους να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα έτσι ώστε να τα ελέγξει. Σύμφωνα με την καταγγελία του εργαζόμενου, επρόκειτο για έναν επιδερμικό έλεγχο, με τον μηχανικό να υπογράφει κάποια έγγραφα, να μιλά για λίγο στο τηλέφωνο, να κάνει «μια γύρα» στον χώρο και να αποχωρεί.
Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος επιβεβαίωσε μαρτυρίες ότι συχνά υπήρχαν παράπονα για τα μηχανήματα του λούνα παρκ. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης «μπάλωνε» την κατάσταση και είτε ζητούσε από τα παιδιά να καθίσουν σε διπλανά καθίσματα, είτε τα έβαφε για να μοιάζουν καινούργια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις