Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας για το ναυάγιο του Bayesian
Οι ερευνητές εξετάζουν τα αδικήματα της πρόκλησης «ναυαγίου, πολλαπλής ανθρωποκτονίας εξ αμελείας και τραυματισμών» κατά «αγνώστων προσώπων»
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις σχετικά με το ναυάγιο στη Σικελία.
Εντολή για έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας έλαβαν οι ιταλικές Αρχές για το τραγικό ναυάγιο που κόστισε τη ζωή σε έξι ανθρώπους.
Σύμφωνα με την Daily Mail, η Εισαγγελία του Termini Imerese, με επικεφαλής τον Αμπρότζιο Καρτόζιο, ερευνά γιατί το πολυτελές σκάφος ανετράπη κοντά στο λιμάνι του Πορτιτσέλο λίγο πριν από τις 5 το πρωί της Δευτέρας.
Σημειώνεται ότι αύριο, Σάββατο (24.08.24) οι Εισαγγελείς θα δώσουν συνέντευξη, όπως μεταδίδει το Sky News.
Τι ψάχνουν οι ερευνητές για το ναυάγιο
Οι ερευνητές εξετάζουν τα αδικήματα της πρόκλησης «ναυαγίου, πολλαπλής ανθρωποκτονίας εξ αμελείας και τραυματισμών» κατά «αγνώστων προσώπων», όπως αναφέρει το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa.
Σύμφωνα με το Ansa, η υπόθεση στην οποία εστιάζουν οι ερευνητές είναι ακριβώς αυτή της υποτιθέμενης αλυσίδας ανθρώπινων λαθών που θα προκαλούσαν τη βύθιση του γιοτ. H καρίνα, μερικώς ανυψωμένη, θα μπορούσε να έχει καθοριστικό ρόλο στη χαμηλότερη ευστάθεια του κύτους, μαζί με κάποια ανοιχτά φινιστρίνια που θα είχαν πάρει μεγάλη μάζα νερού σε σύντομο χρονικό διάστημα, ευνοώντας την ταχεία βύθιση του ιστιοφόρου.
Κι επίσης, οι μηχανές έσβησαν καθώς και η αστοχία του συστήματος που σε αυτές τις περιπτώσεις θα έπρεπε να σφραγίζει τις καταπακτές και τις προσβάσεις στο εσωτερικό.
Οι ερευνητές εξετάζουν επίσης βίντεο και φωτογραφίες που τραβήχτηκαν τη νύχτα της καταιγίδας και δείχνουν τα τελευταία λεπτά του πλοίου, καθώς και υλικό από κάμερες κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης του λιμανιού.
Ο ιταλικός ειδησεογραφικός ιστότοπος Palermo Today δήλωσε ότι αξιωματούχοι της ακτοφυλακής έχουν επισκεφθεί όλα τα σπίτια και τους δημόσιους χώρους με κάμερες παρακολούθησης που έχουν στραμμένο το βλέμμα τους προς τη θάλασσα στην περιοχή.
Η Εισαγγελία εξετάζει επίσης τις ενέργειες και τις αποφάσεις του καπετάνιου του Bayesian, James Cutfield, 51 ετών, και του Matthew Griffith, 22 ετών, ο οποίος θεωρείται ότι ήταν ο πρώτος αξιωματικός, σύμφωνα με το Palermo Today.
Ο καπετάνιος εξετάστηκε «επί μακρόν» για τουλάχιστον δύο ώρες από την εισαγγελική ομάδα.
Ο εισαγγελέας αναμένεται να διατάξει σύντομα τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στις σορούς που έχουν ανασυρθεί μέχρι στιγμής.
Θρίλερ με την κόρη του Μάικ Λιντς
Σήμερα το πρωί ξεκίνησαν εκ νέου οι έρευνες για το τελευταίο αγνοούμενο άτομο του ναυαγίου, τη Χάνα Λιντς, την κόρη του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, ο οποίος είχε οργανώσει το ταξίδι με το υπερπολυτελές γιοτ των 56 μέτρων και τελικά βρέθηκε νεκρός μέσα σε μία από τις καμπίνες.
Η 18χρονη Χάνα Λιντς, παραμένει αγνοούμενη.
Οι δύτες θα επιχειρήσουν και σήμερα Παρασκευή να κατέβουν, προκειμένου να ελέγξουν αν αυτή βρίσκεται σε κάποιο άλλο σημείο του πλοίου, καθώς δεν βρισκόταν στο σημείο που εντοπίστηκαν όλοι οι άλλοι άτυχοι επιβαίνοντες. Εικάζεται ότι η Χάνα είχε βγει έξω και ότι βρισκόταν σε κάποιο άλλο σημείο του σκάφους όταν χτύπησε ο υδροστρόβιλος.
Για όλα φταίει το πλήρωμα λέει ο CEO της εταιρείας
Σύμφωνα με μαρτυρίες, χάθηκε κάτω από τα κύματα μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, γεγονός που υποδηλώνει μια ξαφνική και καταστροφική εξέλιξη, η οποία ήταν πιθανώς δύσκολο να προβλεφθεί ή να αντιμετωπιστεί από την ομάδα.
Σύμφωνα με τον CEO της κατασκευάστριας εταιρείας της θαλαμηγού, Τζιοβάνι Κονσταντίνο, δεν υπήρχε καμία περίπτωση αυτή να βυθίστηκε σε 1 λεπτό. «Μέσω του Marine Traffic διαπιστώσαμε ότι με το που χτυπήθηκε το σκάφος από τον υδροστρόβιλο, η άγκυρά του το τράβηξε και στη συνέχεια μεσολάβησαν 16 μαρτυρικά λεπτά μέχρι τη βύθιση», είπε.
Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος απέκλεισε τυχόν σχεδιαστικά ή κατασκευαστικά λάθη, τα οποία χαρακτήρισε απίθανα μετά από 16 χρόνια απρόσκοπτης πλοήγησης, ακόμη και σε πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες από ό,τι τη Δευτέρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις