H αγαπημένη ηθοποιός, Naomi Watts ένωσε τις δυνάμεις της με το brand Camilla and Marc και πρωταγωνιστεί σε μια νέα καμπάνια με τίτλο «Ωοθήκες. Μιλήστε γι’ αυτές». Ο καρκίνος των ωοθηκών παρά την πρόοδο της επιστήμης, δεν μπορεί ακόμη να διαγνωσθεί σε πρώιμο στάδιο, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις, να γίνεται όταν είναι πλέον αργά. Ο καρκίνος των ωοθηκών αποτελεί το δεύτερο πιο συχνό γυναικολογικό καρκίνο στις αναπτυγμένες χώρες, σύμφωνα με τα στατιστικά.

Η συγκεκριμένη καμπάνια λοιπόν θέλει να αναδείξει αυτό το σοβαρό ζήτημα υγείας και είναι αξίζει να σημειώσουμε ότι οι δύο Αυστραλοί σχεδιαστές Camilla Freeman-Topper και Marc Freeman, τα τελευταία 4 χρόνια έχουν συγκεντρώσει 1,7 εκατομμύρια δολάρια για τις ανάγκες επιστημονικής έρευνας.
Η Naomi Watts η οποία ηγείται της καμπάνιας μαζί με άλλες γυναίκες φορούν τα T-shirts της εκστρατείας. Η ίδια αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο που αντιμετωπίζουν τον πλέον θανατηφόρο γυναικολογικό καρκίνο, των ωοθηκών. Κι όμως δεν έχουμε καμία εξέταση. Είναι τρελό το ότι είμαστε στο 2024 και δεν υπάρχει καμία εξέταση για τον καρκίνο των ωοθηκών, το ότι πολλές γυναίκες δεν γνωρίζουν την κατάσταση της υγείας των ωοθηκών τους. Έχουμε παραμεληθεί, υποτιμηθεί και αγνοηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό.

Έχουμε παραμεληθεί, υποτιμηθεί και αγνοηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό.

Φανταστείτε να πηγαίνετε στον γιατρό σας και να κάνετε κάθε χρόνο ένα τσεκάπ ρουτίνας στις ωοθήκες. Οι περισσότερες γυναίκες σήμερα διαγιγνώσκονται σε προχωρημένα στάδια, όταν είναι ήδη πολύ αργά. Απέχουμε δύο χρόνια από τις κλινικές δοκιμές μιας εξέτασης αίματος πρώιμης διάγνωσης. Ελπίζω το μέλλον να είναι πιο φωτεινό για όλες τις γυναίκες. Θέλω οι ωοθήκες μου να παραμείνουν όσο το δυνατόν πιο υγιείς. Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο. Κάθε λεπτό είναι πολύτιμο. Είστε έτοιμες να γράψουμε ιστορία; Ακολουθήστε μας».

* Πηγή: Grace