Διαχρονική η συμβολή της M-Sport Ford στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Παρά την σταθερά τρίτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών η επίσημη ομάδα της Ford αποτελεί σημείο αναφοράς για τον αγώνα της πατρίδας μας
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Του Βαγγέλη Κιούση
Όποια και αν είναι η άποψη που έχει σχηματίσει κάποιος για τον «βοηθητικό» ρόλο της ημι-εργοστασιακής ομάδας της Ford στην σύγχρονη εποχή του WRC, οφείλει να αναγνωρίσει την αίγλη που προσθέτει η παρουσία του «μπλέ οβάλ» σήματος στον θεσμό.
Με 13 νίκες σε Ράλλυ Ακρόπολις, 94 νίκες στο WRC, τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα αλλά χωρίς (ακόμα) νίκη το 2024 αυτός ο συνδυασμός Κατασκευαστή/Ομάδας επενδύει σαφώς σε οδηγούς με λιγότερες αγωνιστικές παραστάσεις εξελίσσοντας ταυτόχρονα με την παρουσία τους και το Puma Rally1 Hybrid το οποίο στην Ελλάδα θα οδηγήσουν εφέτος ο Γάλλος Adrien Fourmaux (με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Alexandre Coria – πέμπτοι στην βαθμολογία με 119 βαθμούς) και ο Gregoire Munster από το Λουξεμβούργο (με τον Louis Louka στο δεξί μπάκετ – δωδέκατοι με 23 βαθμούς).
Ωστόσο η συμμετοχή της M-Sport Ford έχει έντονο ελληνικό χρώμα καθώς ο Ιορδάνης Σερδερίδης , πρωταθλητής στο WRC Trophy το 2017 είναι ο μόνος Έλληνας που συμμετέχει με αυτοκίνητο κατηγορίας Rally1 Hybrid (με συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte). Κάνοντας επιλεγμένους αγώνες στο φετινό πρόγραμμα κέρδισαν δύο βαθμούς στο Ράλλυ Σαφάρι και βρίσκονται στην 25η θέση της βαθμολογίας.
Ο Σερδερίδης μετρά ως τώρα 35 συμμετοχές στο WRC (ανάμεσα στις οποίες και τρεις στο Ακρόπολις) με το ντεμπούτο του στον θεσμό να πραγματοποιείται το 2013 στο Ράλλυ Ουαλίας και το κορυφαίο αποτέλεσμα που έχει καταγράψει με αυτοκίνητο Rally1 Hybrid να είναι η έβδομη θέση στο Ράλλυ Σαφάρι το 2022. Στόχος όλων τους στο φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις είναι αφενός ο τερματισμός αφετέρου οι ταχύτεροι δυνατοί χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές καθώς και οι τρεις έχουν αγωνιστεί ξανά εδώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις