Του Βαγγέλη Κιούση

Όποια και αν είναι η άποψη που έχει σχηματίσει κάποιος για τον «βοηθητικό» ρόλο της ημι-εργοστασιακής ομάδας της Ford στην σύγχρονη εποχή του WRC, οφείλει να αναγνωρίσει την αίγλη που προσθέτει η παρουσία του «μπλέ οβάλ» σήματος στον θεσμό.

Με 13 νίκες σε Ράλλυ Ακρόπολις, 94 νίκες στο WRC, τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα αλλά χωρίς (ακόμα) νίκη το 2024 αυτός ο συνδυασμός Κατασκευαστή/Ομάδας επενδύει σαφώς σε οδηγούς με λιγότερες αγωνιστικές παραστάσεις εξελίσσοντας ταυτόχρονα με την παρουσία τους και το Puma Rally1 Hybrid το οποίο στην Ελλάδα θα οδηγήσουν εφέτος ο Γάλλος Adrien Fourmaux (με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Alexandre Coria – πέμπτοι στην βαθμολογία με 119 βαθμούς) και ο Gregoire Munster από το Λουξεμβούργο (με τον Louis Louka στο δεξί μπάκετ – δωδέκατοι με 23 βαθμούς).

Ωστόσο η συμμετοχή της M-Sport Ford έχει έντονο ελληνικό χρώμα καθώς ο Ιορδάνης Σερδερίδης , πρωταθλητής στο WRC Trophy το 2017 είναι ο μόνος Έλληνας που συμμετέχει με αυτοκίνητο κατηγορίας Rally1 Hybrid (με συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte). Κάνοντας επιλεγμένους αγώνες στο φετινό πρόγραμμα κέρδισαν δύο βαθμούς στο Ράλλυ Σαφάρι και βρίσκονται στην 25η θέση της βαθμολογίας.

Jourdan Serderidis

Ο Σερδερίδης μετρά ως τώρα 35 συμμετοχές στο WRC (ανάμεσα στις οποίες και τρεις στο Ακρόπολις) με το ντεμπούτο του στον θεσμό να πραγματοποιείται το 2013 στο Ράλλυ Ουαλίας και το κορυφαίο αποτέλεσμα που έχει καταγράψει με αυτοκίνητο Rally1 Hybrid να είναι η έβδομη θέση στο Ράλλυ Σαφάρι το 2022. Στόχος όλων τους στο φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις είναι αφενός ο τερματισμός αφετέρου οι ταχύτεροι δυνατοί χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές καθώς και οι τρεις έχουν αγωνιστεί ξανά εδώ.