Λήμνος: Το «καψόνι» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – Οδηγός κόβει βόλτες έξω από το πλοίο προτού μπει
Η νέα οδηγία του υπουργείου που ορίζει χωρητικότητα μπαταρίας έως 40% έχει κάνει τη ζωή δύσκολη όσων οδηγούν αυτοκίνητο με εναλλακτικά καύσιμα
- Μέλος κυκλώματος που διέπραττε τηλεφωνικές απάτες ήταν η Ειρήνη – Τι λένε τα θύματα της σπείρας
- Πώς το Προσφυγικό πλήττει βαριά τη Μελόνι – Το πολιτικό φιάσκο της συμφωνίας Ιταλίας-Αλβανίας
- «Ένα μάτι και αρκετά δάχτυλα» Τα ΜΜΕ της Τεχεράνης ζητούν αντίποινα για τον πρέσβη τους
- Κοινή αναφορά στη Βουλή από τους ανεξάρτητους βουλευτές πλησίον Κασσελάκη
Κωμικοτραγική είναι η εικόνα που δείχνει βίντεο έξω από το λιμάνι της Λήμνου, όπου οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαίνεται να κόβει βόλτες πάνω κάτω προτού επιβιβαστεί στο πλοίο.
Με την πρώτη ματιά φαίνεται για καψόνι. Αλλά πρόκειται για θέμα ασφαλείας σύμφωνα με την πρόσφατη οδηγία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που αφορά τη μεταφορά οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα, όπως ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in hybrid.
Ο βασικός λόγος αφορά στην ασφάλεια κατά τη μεταφορά. Έτσι το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών στα ηλεκτρικά και plug-in hybrid αυτοκίνητα δεν πρέπει να υπερβαίνει το 40% της χωρητικότητας. Αντίστοιχα, για οχήματα με υγραέριο ή φυσικό αέριο, το ντεπόζιτο καυσίμου δεν πρέπει να υπερβαίνει το 50%.
Το όριο της μπαταρίας για ηλεκτρικό αυτοκίνητο ώστε να επιτραπεί η μεταφορά του με πλοίο είναι υποχρεωτικά 40%
Υποχρεωτικό το όριο 40% στην μπαταρία
Η οδηγία είναι υποχρεωτική, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να τηρούν το όριο της φόρτισης στο 40% για να επιβιβαστούν στο πλοίο. Εάν πάει κάποιος με το αυτοκίνητό του με γεμάτη τη μπαταρία στο 90%, θα πρέπει να μείνει έξω από το πλοίο ή… να κόβει βόλτες στο λιμάνι όπως ο οδηγός που φαίνεται στα πλάνα του εν λόγω βίντεο.
Ο οδηγός προφανώς προσπαθεί να «φάει» μπαταρία ώστε να την κατεβάσει στο επιτρεπόμενο όριο του 40%.
Σύμφωνα με την ίδια οδηγία, τα εν λόγω οχήματα δεν μπορούν να μετακινηθούν ασυνόδευτα, ενώ οι οδηγοί τους υποχρεούνται να παρκάρουν σε συγκεκριμένες θέσεις εντός των πλοίων, υπό την καθοδήγηση του πληρώματος.
Αυτές οι θέσεις είναι εξοπλισμένες με κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης για συνεχή παρακολούθηση, ενώ τα οχήματα θα πρέπει να φέρουν ειδική σήμανση. Επίσης, κατά τη φόρτωση των αυτοκινήτων, πραγματοποιείται μέτρηση της θερμοκρασίας των συσσωρευτών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις