Οι κρισιμότερες στιγμές για τους βαθμούς το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου
Η επιμέρους βαθμολογία που συγκεντρώνουν τα πληρώματα έως το τέλος της τρίτης ημέρας του αγώνα διαφοροποιεί τις στρατηγικές τους και την καθιστά καθοριστική για την συνέχεια
Του Βαγγέλη Κιούση
Με έξι Ε.Δ. οι οποίες φέρνουν τα πληρώματα μέχρι την Κορινθία για να επιστρέψουν τελικά στη Μαλακάσα ολοκληρώνεται η τρίτη μέρα του αγώνα με την εντυπωσιακή Υπερειδική Διαδρομή, την 12η Ε.Δ. του EKO Ράλλυ Ακρόπολις.
Στην αρχή της ημέρας η 7η Ε.Δ. «Ρεγκίνι» μήκους 28,67 μέτρων ξεκινά στις 08:16 π.μ. και δεν είναι διαφορετική από την περσινή Ε.Δ. «Ελάτεια», με αντίθετη όμως φορά. Εδώ τα κρίσιμα σημεία είναι το πέρασμα από τα νερά στο 4,74ο χλμ. της Ε.Δ. αλλά και τα τελευταία πολύ γρήγορα κατηφορικά 10,59 χλμ.
Αμέσως μετά ακολουθεί η 8η Ε.Δ. «Θήβα» με το πρώτο αυτοκίνητο να μπαίνει εκεί στις 10:37 π.μ. για να διανύσει τα 20,95 χλμ. σε μια νέα χάραξη με 54 διασταυρώσεις, αποφεύγοντας το γνωστό πεδίο βολής, σε ένα περιβάλλον με αλλεπάλληλες στροφές σε μαλακό οδόστρωμα.
Από εκεί τα αυτοκίνητα κατευθύνονται προς Κορινθία, αρχικά για τα δύο περάσματα της επαναλαμβανόμενης Ε.Δ. «Άγιοι Θεόδωροι» μήκους 25,87 χλμ. η οποία ως 9η ξεκινά στις 13:05 και ως 11η στις 17:00. Αυτή η Ε.Δ. ξεκινά όπως και το 2021 από τον Οικισμό Κιάφα Μπέκα και μετά από περίπου 6 χλμ. μπαίνει σε άσφαλτο ενώ 1.300 μέτρα πιο κάτω στρίβει επί τόπου δεξιά στο γνωστό τμήμα με 3Α και συνεχίζει μέχρι την Παναγία του Πράθι.
Από εκεί συνεχίζει αριστερά σε ένα στενό κατηφορικό κομμάτι μήκους 3,60 χλμ. και συναντάει το ποτάμι όπου συνεχίζει είτε διασχίζοντάς το είτε μέσα στην κοίτη του για τα υπόλοιπα 6,00 χλμ. μέχρι τον τερματισμό, στον οικισμό Κάτω Χαρβάτι. Ανάμεσα στα δύο περάσματα από τους «Αγίους Θεοδώρους» παρεμβάλλεται η 10η Ε.Δ. «Λουτράκι», μήκους 12,90 χλμ. με εκκίνηση στις 15:46, η οποία ουσιαστικά είναι η περσινή Ε.Δ. «Πίσια» με διαφορετικό όμως τερματισμό.
Ξεκινά με ένα στενό ανηφορικό κομμάτι μήκους 3,30 χλμ. από το εστιατόριο Πλάτανος στα Πίσια και φτάνει μέχρι την εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης. Στη συνέχεια έχει ένα γρήγορο κατηφορικό κομμάτι μήκους 4,30 χλμ. και μετά μπαίνει σε ακόμη ένα κατηφορικό και τεχνικό τμήμα, μήκους περίπου 5,00 χλμ., για να τερματίσει στα πρώτα σπίτια του οικισμού Άνω Χαρβάτι.
- Σιδηρόδρομος: Ομαδικά πυρά από την αντιπολίτευση στη Βουλή
- Τέμπη: «Δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο στη βάρδια» – Τι υποστήριξε ο σταθμάρχης στη συμπληρωματική του απολογία
- Τζο Μπάιντεν: «Φυσικά και θα παραστώ στην ορκωμοσία Τραμπ» – Τον κατηγόρησε για «παιδιαρίσματα»
- Ολυμπιακός – Πεκς 93-75: Άγγιξαν το… θαύμα οι Ερυθρόλευκες (vid)
- Χειμερινό ηλιοστάσιο: Πότε αρχίζουν ξανά να μεγαλώνουν οι μέρες;
- Αστυνομικός της Βουλής: Αλλάζει στάση ο 14χρονος γιος – Τι λέει για τη μητέρα