Παρούσα χωρίς τον περσινό νικητή η Toyota στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Η απουσία του Kale Rovanpera στρέφει τα βλέμματα στον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier που θα διεκδικήσει ακόμη μια νίκη στον εθνικό μας αγώνα
- Συγκλονίζει ο 95χρονος γιατρός του Πολυτεχνείου: Καμιά αμφιβολία για τους νεκρούς – Πολλοί τραυματίστηκαν από σφαίρες
- Πώς υποδέχτηκαν την επικοινωνία Σολτς - Πούτιν σε Λονδίνο και Παρίσι - Κινήσεις τακτικής στην σκακιέρα
- «Δεν θα καλύπτω εγώ τους πάντες, θα πω τα πράγματα με το όνομά τους» λέει η Ειρήνη
- Παρέλαση μασκοφόρων ενόπλων νεοναζί στο Οχάιο
Του Βαγγέλη Κιούση
Με έξι νίκες (σε Κένυα, Πολωνία, Λετονία με τον Rovanpera και σε Κροατία, Πορτογαλία, Φινλανδία με τον Ogier) σε εννέα αγώνες την φετινή χρονιά, η πρωταθλήτρια του 2023 σε Οδηγούς (με τον Kale Rovanpera) και Κατασκευαστές έρχεται στην Ελλάδα φιλοδοξώντας να επιτύχει μια back-to-back νίκη.
Η εργοστασιακή ομάδα των επτά παγκόσμιων τίτλων στον θεσμό, κατεβάζει στον εθνικό μας αγώνα τρία GR Yaris Rally1 Hybrid τα οποία φιλοξενούν τους Sebastien Ogier – Vincent Landais, Elfyn Evans – Scott Martin, Takamoto Katsuta – Aaron Johnston αλλά όχι τους θριαμβευτές της περασμένης χρονιάς Kale Rovanpera – Jonne Halttunen.
Απόντος του Φινλανδού δύο φορές (2022-2023) παγκόσμιου πρωταθλητή αλλά και δύο φορές (2021-2023) νικητή στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το βάρος της διάκρισης πέφτει κυρίως στον πολυπρωταθλητή Sebastien Ogier που ξεκίνησε χαλαρά το 2024 και εξελίσσεται στην σοβαρότερη απειλή για την Hyundai στην μάχη για τον τίτλο των κατασκευαστών που ενδιαφέρει πρωτίστως την Toyota.
Ο Γάλλος έχει πετύχει ξανά και ξανά να φέρει την κατάσταση στα μέτρα του ανατρέποντας όσα δεν ευνοούσαν την ομάδα του. Το δεδομένο ότι η Toyota μετρά τρεις συνεχόμενες νίκες στους τελευταίους αγώνες δημιουργεί αισιοδοξία στον επικεφαλής της, Jari-Matti Latvala (νικητή του Ακρόπολις το 2013 με VW Polo R WRC) που διαχειρίζεται τις εύθραυστες οδηγικές ισορροπίες ενός κατασκευαστή με 91 νίκες στον θεσμό και πληρώματα «διαφορετικών ταχυτήτων» σε σχέση με την απόδοση και την εφαρμογή της στρατηγικής που μπορεί να φέρει την Toyota στην κορυφή, χωρίς τον μόνιμο πρωταγωνιστή της στην κρισιμότερη καμπή του πρωταθλήματος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις