Του Βαγγέλη Κιούση

Με έξι νίκες (σε Κένυα, Πολωνία, Λετονία με τον Rovanpera και σε Κροατία, Πορτογαλία, Φινλανδία με τον Ogier) σε εννέα αγώνες την φετινή χρονιά, η πρωταθλήτρια του 2023 σε Οδηγούς (με τον Kale Rovanpera) και Κατασκευαστές έρχεται στην Ελλάδα φιλοδοξώντας να επιτύχει μια back-to-back νίκη.

Kale Rovanpera, EKO RΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023

Η εργοστασιακή ομάδα των επτά παγκόσμιων τίτλων στον θεσμό, κατεβάζει στον εθνικό μας αγώνα τρία GR Yaris Rally1 Hybrid τα οποία φιλοξενούν τους Sebastien Ogier – Vincent Landais, Elfyn Evans – Scott Martin, Takamoto Katsuta – Aaron Johnston αλλά όχι τους θριαμβευτές της περασμένης χρονιάς Kale Rovanpera – Jonne Halttunen.

Kale Rovanpera

Απόντος του Φινλανδού δύο φορές (2022-2023) παγκόσμιου πρωταθλητή αλλά και δύο φορές (2021-2023) νικητή στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το βάρος της διάκρισης πέφτει κυρίως στον πολυπρωταθλητή Sebastien Ogier που ξεκίνησε χαλαρά το 2024 και εξελίσσεται στην σοβαρότερη απειλή για την Hyundai στην μάχη για τον τίτλο των κατασκευαστών που ενδιαφέρει πρωτίστως την Toyota.

Sebastien Ogier

Ο Γάλλος έχει πετύχει ξανά και ξανά να φέρει την κατάσταση στα μέτρα του ανατρέποντας όσα δεν ευνοούσαν την ομάδα του. Το δεδομένο ότι η Toyota μετρά τρεις συνεχόμενες νίκες στους τελευταίους αγώνες δημιουργεί αισιοδοξία στον επικεφαλής της, Jari-Matti Latvala (νικητή του Ακρόπολις το 2013 με VW Polo R WRC) που διαχειρίζεται τις εύθραυστες οδηγικές ισορροπίες ενός κατασκευαστή με 91 νίκες στον θεσμό και πληρώματα «διαφορετικών ταχυτήτων» σε σχέση με την απόδοση και την εφαρμογή της στρατηγικής   που μπορεί να φέρει την Toyota στην κορυφή, χωρίς τον μόνιμο πρωταγωνιστή της στην κρισιμότερη καμπή του πρωταθλήματος.