Με την ορμή που της δίνει η πρώτη θέση στην βαθμολογία των Κατασκευαστών (με 395 βαθμούς έναντι 375 της δεύτερης Toyota Gazoo Racing) παρά τις μόλις τρεις νίκες της στους προηγούμενους εννέα αγώνες του 2024 (στο Monte Carlo με τον Neuville, στη Σουηδία με τον Lappi και στη Σαρδηνία με τον Tanak), η κορεατική ομάδα θέλει (στο μέτρο του εφικτού) να επαναλάβει  στα ελληνικά χώματα την επιτυχία του 2022, όταν τρία δικά της πληρώματα κατέλαβαν το βάθρο των νικητών.

Αφήνοντας πίσω της ένα εξαιρετικά δυσάρεστο 2023 το οποίο σημαδεύτηκε από την απώλεια του Graig Breen σε δυστύχημα κατά την διάρκεια δοκιμών, αλλά με δύο παγκόσμια πρωταθλήματα (2019-2020) στο ενεργητικό της, η Hyundai θα συμμετάσχει στο εφετινό Acropolis με τρία i20 N Rally1 Hybrid.

Ο Βέλγος Thierry Neuville (έχοντας δίπλα του τον Martijn Wydaeghe) προηγείται στην βαθμολογία με 168 βαθμούς, ο Εσθονός Ott Tanak (με συνοδηγό τον Martin Jarvoeja) είναι τρίτος με 137 βαθμούς ενώ ο Ισπανός Dani Sordo (με τον Candido Carrera στο δεξί μπάκετ) είναι στην δέκατη θέση της βαθμολογίας με 27 βαθμούς.


Ott Tanak, Ράλλυ Σαρδηνίας

Από αυτούς μόνο ο Neuville έχει κερδίσει στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις (το 2022) ενώ έχει ακριβώς τον ίδιο αριθμό νικών (20) με τον Ott Τanak σε αγώνες του WRC καταγράφοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 402 Ειδικές Διαδρομές στην καριέρα του έναντι 376 του Tanak. Αντίθετα ο Sordo έχει μόλις τρεις νίκες στο WRC ενώ εφέτος έχει λάβει μέρος μόνο σε δύο αγώνες καταφέρνοντας να τερματίσει τρίτος στην Πορτογαλία.