Ήταν πριν από μερικές ημέρες όταν το προφίλ στο Χ με την ονομασία beatBukowski έκανε μια ανάρτηση που έκανε άνω-κάτω το ελληνικό καλοκαίρι. « Να βρεις ένα ψεύτικο όνομα για νησί, φασέικο λίγο, Ψίμυθο πχ, και να λες ότι φέτος η φάση ήταν εκεί. Δεν έχεις πάει Ψίμυθο; Ε ρε φίλε, γ@μ@ει. Έγινε χαμός φετος».

Μέσα σε ελάχιστες ώρες, η Ψίμυθος έγινε το πιο viral ελληνικό νησί, καθώς το ένα ποστ διαδέχθηκε το άλλο: απέκτησε σελίδα στην Wikipedia, εμφανίστηκαν ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ο Pan Pan ανακοίνωσε live στο λιμάνι της, ξεκίνησαν γκρίνιες για τον τουρισμό και το πάρτι στα social δεν σταμάταγε με τίποτα.

Και φυσικά, μέσα σε όλα αυτό, αποφάσισε να συμμετέχει και το Netflix. Η γνωστή πλατφόρμα, θέλοντας να προωθήσουν όλες τις σεζόν του «Lost», μπήκε στο παιχνίδι και παρουσίασε την Ψίμυθο ως το νησί της σειράς.

«Μέρες τώρα χαμένοι σε ένα μόνο νησί. LOST, όλες οι σεζόν τώρα στο Netflix» έγραψε στην ανάρτησή του.