Μετά τον χωρισμό της από τον Γιώργο Ηλιάδη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη έζησε έναν θυελλώδη έρωτα με τον Βλάσση Μπονάτσο που άλλαξε την ζωή της.

Η σχέση είχε γίνει γνωστή έπειτα από μια φωτογράφηση για το περιοδικό «Ταχυδρόμος» τον Αύγουστο του 1982, που είχε προκαλέσει σκάνδαλο και είχε συζητηθεί έντονα. Οι σχέσεις με νεότερους άνδρες προκαλούσαν τότε εντύπωση στην μάλλον οπισθοδρομική Ελληνική κοινωνία, η Αλίκη όμως δεν προβληματιζόταν.

«Όσοι την ξέρουν λένε πως αυτόν τον καιρό η Αλίκη είναι γεμάτη κέφι και ζωντάνια και αυτό φαίνεται και στις φωτογραφίες.» έγραφε ο «Ταχυδρόμος». «Μαζί με τον Βλάσση Μπονάτσο περνάει ξένοιαστές στιγμές στο εξοχικό της».

Το περιβόητο εξώφυλλο του “Ταχυδρόμου” προκάλεσε σκάνδαλο.

Αν μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις, η φωτογραφία του εξωφύλλου ωστόσο με τον Βλάσση, να κρατά τα φαινομενικά γυμνά στήθη της έλεγε περισσότερες από την Encyclopedia Brittanica:

«Μα δεν ήμουν γυμνόστηθη!» θα διαμαρτύρετο στον Φρέντι Γερμανό «Φορούσα μαγιό. Απλώς υπήρχαν κάποια αντρικά χέρια επάνω μου που με έκαναν να φαίνομαι γυμνή. Αυτό ήταν που ξάφνιασε- πως ήταν δυνατόν να πιάνουν την Αλίκη δύο αντρικά χέρια όχι νόμιμα; Είναι ένα τόλμημα να συζείς με έναν άνδρα που δεν είναι νόμιμος άνδρας σου. Και ίσως είναι ένα μάθημα για όλες τις γυναίκες. Με ρωτάτε αν με ενοχλεί που είναι νεότερος μου. Αυτό το λέτε εσείς, εγώ δεν το έχω αντιληφθεί. Ούτε ο Βλάσης με έχει αφήσει να το αντιληφθώ. Είναι τόσο ώριμος, τόσο έξυπνος κι εγώ από φυσικό μου τόσο νεαρή και συγχρόνως με όλες της εμπειρίες της ηλικίας μου που τα πάμε πολύ καλά».

Λίγες μέρες μετά τον χωρισμό από τον Γιώργο Ηλιάδη, η Αλίκη είχε εμφανιστεί στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, όπου θα συνέχιζε της παραστάσεις της «Εβίτας», κρεμασμένη από το μπράτσο του συμπρωταγωνιστή της Βλάση Μπονάτσου,

O συμπρωταγωνιστής της στην Evita, ο πρώην τραγουδιστής των Πελόμα Μποκιού, είναι ροκάς, αντιπροσώπευε ένα νέο είδος άνδρα για την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

«Καλά σε γουστάρω, πολύ σε γουστάρω» της λέει ένα βράδυ στα καμαρίνια την ώρα που εκείνη τακτοποιεί την κορδέλα του «Τσε» στο κούτελο του. Ο Βλάσης την ιντριγκάρει, την αντιμετωπίζει σαν να είναι κοριτσάκι, γκρούπι στη συναυλία του. «Τι παιδί» λέει η Αλίκη, «Αναρχικός σαν κι εμένα, αγωνιστής».

Στην φωτογράφηση του “Ταχυδρόμου” στο εξοχικό της Αλίκης στον Θεολόγο.

«Ήταν το μόνο αρσενικό που μπορούσε να της πει «Μη λες βλακείες Αλίκη», ή «Όχι αυτό το ρόλο σε εμένα, παίξτον πουθενά αλλού» έλεγε η Μαλβίνα Κάραλη που είχε ζήσει από κοντά το ζευγάρι. «Αν όλοι οι άνδρες της ζωής της μέχρι τότε αντιμετώπιζαν με αντιπαλότητα τον βεντετισμό, την εγωπάθεια της Αλίκης, αν τη δραματοποιούσαν κάνοντας τα ελαττώματα της να μεγεθύνονται, ο Βλάσης έκανε ακριβώς το αντίθετο. Αντί να δραματοποιήσει, διακωμώδησε τα ελαττώματα. Ελαχιστοποίησε την κακή τους επίδραση στη σχέση. «Ότι καταμαρτυρούν στην Αλίκη, εγωισμό, βεντετιλίκι, διάθεση για επιβολή, όλα αυτά τα έχει η τελευταία νοικοκυρά στη νιοστή.

Άντε να δεις πως φέρονται μέσα στα σπίτια τους και θα καταλάβεις πως έχω δίκιο» έλεγε». «Με τον Βλάσση ήταν σκέτο μέλι» διηγείτο φίλη της στην Σοφία Κιντή. «Ένα βράδυ μετά από μία παράσταση, είχαμε πάει στο Entre nous στο Κολωνάκι. Η Αλίκη μόλις καθίσαμε στο τραπέζι ανακάλυψε ότι ο Βλάσης δεν ήταν μαζί μας. Άρχισε να κοιτάζει ανυπόμονα προς την πόρτα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και ζήτησε τηλέφωνο. Μετά από προσπάθειες κατάφερε να τον εντοπίσει. Περιμέναμε όλοι ότι θα του μιλούσε επιτακτικά, αλλά μας διέψευσε. «Το Αλικάκι είναι μόνο του. Δε θα έρθεις κοντά του;» του ψιθύρισε και σε ένα τέταρτο ο Βλάσης ήταν εκεί».

«Αγάπη μου εμείς οι δυο μαζί θα γεράσεις» είχε πει η Αλίκη Βουγιουκλάκη ένα βράδυ στο Βλάσση στον Θεολόγο.

Δίπλα στον Βλάσση θα αλλάξει συνήθειες. Η Αλίκη θα αρχίσει να ξενυχτάει, να βγαίνει σαν εικοσάχρονη και να διασκεδάζει στο «Εργοστάσιο». Ξαναγεννιέται. Το λεξιλόγιο της μεταλλάσσεται στην νεανική αργό της εποχής «Γουστάρω, σάλταρα, μου τη βγήκε, τη βρίσκω…» Το χειρότερο της ήταν να μεγαλώσει, να συμβιβαστεί με το πέρασμα του χρόνου και την ηλικία της, να γίνει όπως έλεγε η ίδια, «θείτσα» που το θεωρούσε χειρότερο χαρακτηρισμό από το να την αποκαλέσεις «γιαγιά» ή «κατίνα».

«Πέστε με νονά, Αλίκη, ότι άλλο θέλετε, εκτός από «θείτσα», έλεγε μάλιστα στα ανίψια της. «Αγάπη μου εμείς οι δυο μαζί θα γεράσεις» είπε ένα βράδυ στο Βλάσση στον Θεολόγο. Θα υιοθετήσει τη φρέσκια ματιά του και θα αποποιηθεί λίγη από την ακαμψία της σταρ. Κάνει πράγματα που δεν θα τολμούσε ποτέ είκοσι ή δέκα χρόνια πριν.

Το καλοκαίρι του 87, ο έρωτας με τον Βλάσση Μπονάτσο τέλειωσε ο ίδιο ξαφνικά που είχε ξεκινήσει… Η Τίνα Πολίτη βρίσκει την Αλίκη να κλαίει απαρηγόρητη στο καμαρίνι.

«Αλίκη τι είναι αυτά;».
-«Περνάγαμε καλά με το Βλασσάκι…».
Και όμως οι δυο τους θα έμεναν αγαπημένοι φίλοι μέχρι τέλους…

[Αποκλειστικές φωτογραφίες από το Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο «Το Βήμα»/ ‘Τα Νέα»]

* Πηγή: Grace