Αποκλειστικό in: Οσμή σκανδάλου με πολλά ερωτήματα για έργα υποδομής στο Ράλλυ Ακρόπολις
Την ώρα που η διαδικασία πρόσκλησης ενδιαφέροντος σε έργο υποδομής για το Ράλλυ Ακρόπολις κρίθηκε άγονη, η μία εκ των τριών εταιριών το έχει έτοιμο! Πολλά τα ερωτήματα και για δεύτερη εταιρεία.
Νέα, αποκαλυπτικά στοιχεία φέρνει στη δημοσιότητα σήμερα το in, από τα οποία εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για το αν έχουμε να κάνουμε με «στημένους» διαγωνισμούς σε διάφορα έργα.
Πριν από μερικές μέρες αποκαλύψαμε την ύπαρξη τριών προσκλήσεων ενδιαφέροντος από τον φορέα διοργάνωσης του Ράλλυ Ακρόπολις (την Motorsport Greece που υπάγεται στο υπουργείο Αθλητισμού) αξίας άνω του μισού εκατομμυρίου ευρώ. Οι προσκλήσεις αφορούσαν σε εργασίες υποδομής στη Λαμία και τον Σείριο για το επικείμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες. Το πρόβλημα, όπως αποδείχθηκε, είχε να κάνει με το γεγονός ότι τα έργα σε μεγάλο βαθμό ήταν ήδη… περατωμένα την ώρα που η διαδικασία των προσκλήσεων ήταν ακόμα ανοιχτή.
Ήταν εύλογο λοιπόν να θέσουμε ερωτήματα αναφορικά με το πως περατώθηκαν τα έργα από τη στιγμή που ήταν ανοιχτή ακόμα η διαδικασία επιλογής από τον ανάδοχο! Ποιος είχε πληρώσει για όσα ήδη είχαν γίνει και μέσω ποιας διαδικασίας; Απάντηση ουδέποτε πήραμε στο δημοσίευμά μας . Τα στοιχεία όμως που θα παρουσιάσουμε σήμερα μυρίζουν σκάνδαλο ολκής. Και εξηγούμαστε:
Άγονη διαδικασία
Μία από τις τρεις προσκλήσεις και συγκεκριμένα η υπ’ αρ. 802/22-08-2024 που αφορούσε στην παροχή υπηρεσιών ειδικών ψηφιακών εκτυπώσεων στη Λαμία για τις ανάγκες της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, κρίθηκε άγονη «λόγω ελλιπών δικαιολογητικών συμμετοχής στις προσφορές που κατατέθηκαν».
Αυτό αναφέρεται στο πρακτικό της συνεδρίασης της Οργανωτικής Επιτροπής με ημερομηνία 28 Αυγούστου.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι για σήμερα έχει προγραμματιστεί νέα συνεδρίαση του Δ.Σ. της Επιτροπής προκειμένου να βρουν λύση για το πρόβλημα της άγονης πρόσκλησης. Και κάπου εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα. Μια από τις τρεις εταιρείες στις οποίες είχε απευθύνει πρόσκληση ο ανάδοχος (η Οργανωτική Επιτροπή δηλαδή) ήταν η ΙΜΑΤΖ ΓΟΥΟΡΚΣ – ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ), η οποία έχει έδρα στην οδό Ύδρας 15, στο Μοσχάτο.
Γιατί αναφέρουμε την εν λόγω εταιρεία; Επειδή μετά από επιτόπιο ρεπορτάζ στο χώρο της εταιρείας σήμερα, διαπιστώσαμε –όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες- ότι το μέρος του υλικού του –κατά τ’ άλλα άγονου διαγωνισμού- ήταν έτοιμο, προφανώς προς μεταφορά στη Λαμία.
Τα ερωτήματα είναι εύλογα. Από τη στιγμή που η διαδικασία κρίθηκε άγονη και λογικά θα επαναληφθεί, πώς γίνεται η ΙΜΑΤΖ ΓΟΥΟΡΚΣ να έχει ήδη έτοιμα τα υλικά που περιγράφονται στην πρόσκληση ενδιαφέροντος και με όλα τα λογότυπα, τόσο της Οργανωτικής Επιτροπής, όσο και του WRC (World Rally Championship); Γνώριζε η εταιρεία από πριν ότι θα επιλεγεί από τον ανάδοχο; Κι αν ναι, πώς ακριβώς συνέβη αυτό;
Οι πληροφορίες λένε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τη ΝΔ και φτιάχνει όλα τα προεκλογικά περίπτερα της κυβέρνησης. Δεν ξέρουμε αν ισχύει κάτι τέτοιο, εμείς το μόνο που καταγράψαμε στον περιβάλλοντα χώρο ήταν υλικό από τα περίπτερα του υποψήφιου με τη ΝΔ και νυν περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά.
Πάμε στη δεύτερη πρόσκληση ενδιαφέροντος με αριθμό 800/22-08-2024 η οποία αφορούσε «στις ειδικές μεταλλικές κατασκευές στο χώρο διεξαγωγής της Υπερειδικής Διαδρομής του Ράλλυ Ακρόπολις 2024». Στα βίντεο του in φαίνεται πως η κατασκευή χωρητικότητας 2.500 καθήμενων έχει ήδη γίνει. Ουδέποτε λάβαμε απάντηση πως έγινε αυτό από τη στιγμή που η διαδικασία επιλογής από τον ανάδοχο βρισκόταν ακόμα σε εξέλιξη.
Ερωτήματα
Το Δ.Σ. της Οργανωτικής Επιτροπής αποφάσισε τελικά ν’ αναθέσει το εν λόγω έργο στην εταιρεία Rose Developments Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με έδρα την οδό Μάρνης 4. Για τη συγκεκριμένη εταιρεία είχαμε αναφέρει ότι προκαλούσε εντύπωση το γεγονός ότι εμφανίζεται στο Μητρώο Επιχειρήσεων στο ΓΕΜΗ μόλις πέρυσι και με αρχικό κεφάλαιο 10.000 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι η εγγραφή της τέθηκε σε καθεστώς ανάκλησης για ένα διάστημα, καθώς δεν είχε καταβληθεί το εν λόγω ποσό εμπρόθεσμα, κάτι που έγινε στη συνέχεια.
Επισκεφτήκαμε την οδό Μάρνης 4 που δηλώνει έδρα η συγκεκριμένη εταιρεία, χωρίς όμως να βρούμε κάποιο λογότυπο ή κάποιο κουδούνι που να παραπέμπει σ’ αυτήν (έχουμε στην κατοχή μας σχετικό φωτογραφικό, αποδεικτικό υλικό). Αυτό προκαλεί ερωτήματα, όπως επίσης και το γεγονός ότι αν αναζητήσεις την εταιρεία στον google δεν φαίνεται να διατηρεί κάποιο ιστότοπο, όπως περιμένει κανείς από μια κατασκευαστική εταιρεία που έχει συναλλαγές με δημόσιους φορείς. Κι όμως, η εταιρεία κατάφερε να πάρει το έργο έναντι του ποσού των 148.600 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Το κύριο όμως ερώτημα παραμένει. Πώς ακριβώς πήρε ένα έργο που όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες και τα βίντεο έχει ήδη περατωθεί σε μεγάλο βαθμό εδώ και μέρες; Όλα αυτά χρήζουν απαντήσεων πλέον, όχι μόνο από τη διοργανώτρια επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και από την ηγεσία του υπουργείου Αθλητισμού.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Χτύπημα Ουκρανίας στη Ρωσία με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS;
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου