Η τέλεια διαχείριση αποσκευών: Αεροδρόμιο δεν έχει χάσει ούτε μία βαλίτσα εδώ και 30 χρόνια
Αν και έχει κατά μέσο όρο 20-30 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, από το 1994 που άνοιξε δεν έχει απογοητεύσει κανέναν επιβάτη.
Μπορεί τα αεροδρόμια της Σιγκαπούρης και της Ντόχα να διεκδικούν τον τίτλο του καλύτερου στον κόσμο, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα στην Ασία που γράφει ιστορία με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο.
Ο λόγος για το Διεθνές Αεροδρόμιο Kansai (KIX) της Ιαπωνίας, που εδώ και 30 χρόνια δεν έχει χάσει καμία αποσκευή ταξιδιώτη.
Οι ομάδες εργάζονται σε μικρές ομάδες για να μειωθεί ο αριθμός των χεριών που αγγίζουν κάθε αποσκευή
Σε ανακοίνωσή του, το έβδομο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ιαπωνίας ανέφερε ότι δεν έχει χάσει καμία βαλίτσα επιβάτη από τότε που άνοιξε τον Σεπτέμβριο του 1994. Αξίζει να αναφερθεί ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχει κατά μέσο όρο 20-30 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Πώς τα καταφέρνει;
«Δεν αισθανόμαστε ότι έχουμε κάνει κάτι ιδιαίτερο», δήλωσε πριν λίγους μήνες στο CNN ο Kenji Takanishi, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Kansai.
Και συμπλήρωσε: «Δουλεύουμε όπως κάνουμε συνήθως. Κάνουμε μόνο τη δουλειά μας σε καθημερινή βάση και αναγνωριζόμαστε γι’ αυτό. Σίγουρα είμαστε χαρούμενοι που λάβαμε το βραβείο. Νομίζω ότι το προσωπικό μας, ιδίως εκείνοι που εργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα, αισθάνονται περισσότερο ικανοποιημένοι».
Οι ομάδες εργάζονται σε μικρές ομάδες -δύο ή τρεις κάθε φορά- για να μειωθεί ο αριθμός των χεριών που αγγίζουν κάθε αποσκευή. Χρησιμοποιούν ένα λεπτομερές εγχειρίδιο που καθορίζει τους κανόνες για τον τρόπο φόρτωσης και εκφόρτωσης των αποσκευών για κάθε αεροπορική εταιρεία που εξυπηρετεί το Kansai.
Το Kansai, χτισμένο σε ένα τεχνητό νησί στον κόλπο της Οσάκα, εξυπηρετεί τις περιοχές της Οσάκα, του Κιότο και του Κόμπε. Για το 2024, το Kansai κατατάχθηκε ως το 18ο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο.
Η έγκαιρη άφιξη των αποσκευών είναι μόνο ένας από τους παράγοντες που εξετάζονται κατά την ανάδειξη ενός «καλύτερου» αεροδρομίου στον κόσμο. Εξετάζονται επίσης οι προσφορές τροφίμων και ποτών, το ποσοστό των έγκαιρων αφίξεων και αναχωρήσεων και η καθαριότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις