Θεσσαλονίκη: Παρουσιάστηκαν τα νέα εισιτήρια για το μετρό και τα αστικά λεωφορεία
Θα υπάρχει μια πλαστική κάρτα γαλάζιου χρώματος όμοια σε εμφάνιση όπως των τραπεζικών καρτών αλλά και χάρτινο εισιτήριο λευκού χρώματος το οποίο θα επαναφορτιζόμενο έως και 6 φορές
Το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης παρουσίασαν τα μέλη της διοίκησης του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) καθώς και το νέο αυτοματοποιημένο εισιτήριο – ThessTicket και ThessCard που θα μπορεί να χρησιμοποιείται και για τις διαδρομές με το μετρό και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ χωρίς ωστόσο να αναφερθεί ποια θα είναι η τιμή του νέου εισιτηρίου.
Ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης ανέφερε ότι η Αστική Συγκοινωνία είναι έργο του ΟΑΣΘ ενώ έκανε αναφορά και για την περιαστική συγκοινωνία που θα αναλάβει μέσω διαγωνισμού ιδιώτης πάροχος ο οποίος θα έχει σύγχρονα λεωφορεία.
Μίλησε για τη βασική γραμμή του μετρό αλλά και την επέκταση της Καλαμαριάς καθώς και για την επέκταση του στα δυτικά. «Μελλοντικά θα έχουμε και τη θαλάσσια συγκοινωνία, έχει όμως δρόμο ακόμα αυτό το έργο».
«Η Θεσσαλονίκη θέλει να αναβαθμιστεί»
Η Αικατερίνη Τσαβάλα διευθύντρια λειτουργίας του ΟΣΕΘ μίλησε για το νέο αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου το οποίο θα ισχύσει με την έναρξη λειτουργίας του μετρό, δηλαδή στο τέλος Νοεμβρίου.
Όπως ανέφερε τα τελευταία 60 και πλέον έτη το μοναδικό μέσο μεταφοράς στην πόλη είναι το λεωφορείο και κάποια στιγμή εξαλείφθηκε ο εισπράκτορας μέσα στα λεωφορεία. Με την πάροδο των χρόνων ο πολίτης κατέβαλε το τίμημα του κομίστρου επικυρώνοντας το εισιτήριο στα επικυρωτικά μηχανήματα.
«Η τεχνολογία εξελίσσεται και η Θεσσαλονίκη θέλει να αναβαθμιστεί, έτσι εισάγει το νέο αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου το οποίο θα μας δώσει ένα ενιαίο εισιτήριο» είπε.
Οι κατηγορίες του εισιτηρίου
Όπως είπε θα υπάρχει μια πλαστική κάρτα γαλάζιου χρώματος όμοια σε εμφάνιση όπως των τραπεζικών καρτών «είτε προσωποποιημένη ή και ανώνυμη» αλλά και χάρτινο εισιτήριο λευκού χρώματος το οποίο θα επαναφορτίζεται έως και 6 φορές.
«Σε λευκό χάρτινο εισιτήριο προσοχή δεν το πετάμε με την πρώτη χρήση, αλλά το επαναφορτίζουμε έως έξι φορές. Μελλοντικός στόχος είναι έκδοση εισιτηρίου άυλο και μπορεί να διευκολύνει τη ζωή του χρήστη» είπε η κ. Τσαβαλα.
Στα προϊόντα που σχεδιάζονται θα είναι:
- των δύο διαδρομών
- των 70 λεπτών για απεριόριστες διαδρομές
- τα 10 συν ένα το εισιτήριο ειδικών διαδρομών όπως για αεροδρόμιο
- το ημερήσιο εισιτήριο
- το τουριστικό εισιτήριο 3 ημερών
- οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών
- και λοιπές κάρτες όπως μαθητικά φοιτητικά, ανέργων, ΑΜΕΑ κλπ.
Η αγορά
Η αγορά του νέου εισιτηρίου όπως είπε μπορεί να γίνει μέσω αυτόματων πωλητών που θα είναι τοποθετημένα σε διάσπαρτα σημεία στη Θεσσαλονίκη και σε όλους τους δήμους και σε καίρια σημεία.
«Αυτά θα παίρνουν και κέρματα και χαρτονομίσματα ενώ θα μπορούν να αγοραστούν και με πιστωτική κάρτα και μέσα από το λεωφορείο. Μπορεί ο επιβάτης να τα αγοράσει και από τα επανδρωμένα εκδοτήρια ΟΑΣΘ και του Μετρό. Μια άλλη εναλλακτική θα είναι η παραγγελία ή φόρτιση της κάρτας από τη διαδικτυακή πύλη και την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα» είπε η κα Τσαβάλα και πρόσθεσε ότι «οι τρόποι επικύρωσης εισιτηρίων θα μπορούν να γίνονται στις πύλες του μετρό, στην κονσόλα του οδηγού και στις πόρτες των λεωφορείων».
Δείτε την παρουσίαση:
- Για συνωμοσία με σκοπό τη διάπραξη πραξικοπήματος θα κατηγορηθεί ο Μπολσονάρο
- Δύσκολοι καιροί για τη γερμανική οικονομία – «Νόμιζαν ότι είναι οι καλύτεροι, αλλά αυτό τελείωσε»
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα καταστρέψει πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Η ΕΚΤ προειδοποιεί για πιθανή φούσκα στην τεχνητή νοημοσύνη
- Super League: Αλλαγή ώρας στο ΠΑΟΚ – Athens Kallithea της 13ης αγωνιστικής
- Βυρώνας: Συνελήφθη μετά από καταδίωξη 22χρονος που οπλοφορούσε