Η Rihanna αντικατέστησε επίσημα τη Charlize Theron ως το πρόσωπο του αρώματος «J’Adore» του οίκου Dior, και το διαφημιστικό σποτ που κυκλοφόρησε στις 1 Σεπτεμβρίου 2024 ενθουσίασε τους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο.

Στη διαφήμιση, η 36χρονη καλλιτέχνιδα μεταμορφώνεται σε μια «χρυσή θεά» που κυριαρχεί στο παλάτι των Βερσαλλιών. Φορώντας ένα λαμπερό χρυσό φόρεμα με corset top, ψηλοτάκουνα και ένα επιβλητικό choker στον λαιμό, όλα επιλεγμένα από την καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior, Maria Grazia Chiuri, η Rihanna ακτινοβολεί μεγαλοπρέπεια και στιλ. Σε ένα χαρακτηριστικό πλάνο, η Rihanna – ή «Riri» όπως είναι γνωστή στους θαυμαστές της – εμφανίζεται με μια διάφανη κάπα, περπατώντας μέσα σε μια αίθουσα με καθρέφτες σε ένα κτήμα του 17ου αιώνα. Επιπλέον, η εννέα φορές νικήτρια των Grammy ποζάρει σε ένα μπαλκόνι, με το σποτ να συνοδεύεται από το τραγούδι της «Love on the Brain».

View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Το τέλος της διαφήμισης βρίσκει τη Rihanna να απευθύνεται στο κοινό με τα λόγια: «Τα όνειρά σας; Κάντε τα πραγματικότητα». Αυτή η φράση ενισχύει την αίσθηση δύναμης και αυτοπεποίθησης που αποπνέει το άρωμα. Η νέα αυτή καμπάνια φέρνει ξανά κοντά τη Rihanna με τον διάσημο φωτογράφο Stephen Klein, ο οποίος είχε σκηνοθετήσει την ίδια στην καμπάνια «Secret Garden» του Dior το 2015.

Η Rihanna μοιράστηκε επίσης μια προσωπική της ανάμνηση, λέγοντας: «Πάντα αγαπούσα αυτό το άρωμα. Η μητέρα μου εργαζόταν σε ένα κατάστημα αρωμάτων και συνήθιζε να φέρνει στο σπίτι μικρά μπουκαλάκια. Υπήρχε πάντα ένα μπουκάλι J’Adore στο σπίτι». Η καλλιτέχνιδα πρόσθεσε: «Προσωπικά, νιώθω ότι το άρωμα έχει τόση δύναμη! Μπορεί να σου δώσει αυτοπεποίθηση, να ξυπνήσει αναμνήσεις και να σε μεταφέρει σε ένα διαφορετικό μέρος».

Ωστόσο, παρά την εντυπωσιακή εμφάνιση και την αδιαμφισβήτητη επιρροή της Rihanna ως ένα από τα πιο σημαντικά είδωλα της σύγχρονης ποπ κουλτούρας, δεν κατάφερε να προκαλέσει τη μοναδική σαγήνη της Charlize Theron, της προηγούμενης και επί χρόνια μούσας του εμβληματικού αρώματος του κορυφαίου γαλλικού οίκου.

Η Theron είχε καθιερώσει το «J’Adore» με έναν τρόπο που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της στην ιστορία της διαφήμισης, καθιστώντας τη μετάβαση στη Rihanna μια τολμηρή αλλά και ενδιαφέρουσα αλλαγή για το Dior.

* Πηγή: Grace