Black Friday: «Φουλάρει» η αγορά για τις εκπτώσεις μεταξύ 25 – 29 Νοεμβρίου – Προσοχή στις παγίδες
Η εβδομάδα προσφορών «Black Week» καθιερώθηκε πλέον στην Ελλάδα ως επέκταση της Black Friday
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Τις μηχανές φουλάρουν μετά τις θερινές εκπτώσεις τα καταστήματα για την Black Friday, γνωστή και ως Μαύρη Παρασκευή και ορίζεται συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ.
Για το 2024, η Black Friday θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου.
Black Friday και Black Week
Ωστόσο, η Black Friday στην Ελλάδα έχει επεκταθεί σε μια ολόκληρη εβδομάδα προσφορών, γνωστή ως «Black Week».
Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και φέτος, με τα εμπορικά καταστήματα να ξεκινούν τις προσφορές τους από τη Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, και όχι μόνο την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, όπως και σε προηγούμενες χρονιές, δεν θα πραγματοποιηθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, γεγονός που επιτρέπει σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να προσφέρουν μεγαλύτερες εκπτώσεις νωρίτερα.
Αγορές την Black Friday
Τα τελευταία χρόνια που η μόδα της Black Friday πέρασε και τα ελληνικά σύνορα, δεν είναι λίγοι όσοι επιλέγουν να κάνουν αρκετά νωρίτερα τις αγορές τους σε χριστουγεννιάτικα δώρα, επωφελούμενοι από τις προσφορές.
Η πλειονότητα των ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά), ενώ το 70% έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο αυτή, σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά.
Όσο για τις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).
Το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, με την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών να στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις