Νέα μπλεξίματα για την Google – Γιατί μπαίνει στο μικροσκόπιο των αγγλικών αρχών
Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ έχουν επίσης επικρίνει την κυριαρχία της Google στην τεχνολογική διαφήμιση
- Νέα καταστροφή υποθαλάσσιου καλωδίου μεταξύ Φινλανδίας και Εσθονίας - Δεν αποκλείεται το σαμποτάζ
- Είκοσι χρόνια μετά το τσουνάμι της Ινδονησίας, ελπίζει μια μέρα να δει ξανά τον γιο της
- Κλειστό το χιονοδρομικό στον Παρνασσό λόγω της κακοκαιρίας - Μεγάλες ουρές προς Καλάβρυτα
- Πώς θα τα πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας χωρίς πρόστιμο - Έως τις 31 Δεκεμβρίου η προθεσμία
Η Google της Alphabet κάνει κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στη διαφημιστική τεχνολογία, προειδοποίησε η αντιμονοπωλιακή υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου, σε μια κίνηση που θα μπορούσε να
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών δήλωσε ότι η Google χρησιμοποιεί την κυριαρχία της στην τεχνολογική διαφήμιση για να δώσει προτεραιότητα στις δικές της υπηρεσίες και ενδεχομένως βλάπτει χιλιάδες εκδότες και διαφημιστές του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Google κατέχει εδώ και καιρό μια βασική θέση μέσω της οποίας μπορεί να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τους χρήστες, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν διαφημίσεις σε αυτούς. Πουλά επίσης διαφημιστικό χώρο και παρέχει την τεχνολογία που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να βρουν εκδότες για να πουλήσουν τον χώρο τους.
Χρησιμοποιώντας τους δικούς της αλγόριθμους, υπολογίζει αυτόματα και προσφέρει διαφημιστικό χώρο και τιμές σε διαφημιζόμενους και εκδότες, καθώς ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια ιστοσελίδα. Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι η πιο προσοδοφόρα επιχείρηση της Alphabet, δημιουργώντας περίπου 225 δισεκατομμύρια δολάρια ή περίπου το 80% των συνολικών εσόδων το 2022.
«Είναι τόσο σημαντικό οι εκδότες και οι διαφημιστές που επιτρέπουν αυτό το δωρεάν περιεχόμενο να μπορούν να επωφεληθούν από τον αποτελεσματικό ανταγωνισμό και να έχουν μια δίκαιη συμφωνία κατά την αγορά ή την πώληση ψηφιακού διαφημιστικού χώρου», δήλωσε η Juliette Enser, προσωρινή εκτελεστική διευθύντρια επιβολής της CMA.
ανοίξει το δρόμο για βαριά πρόστιμα και εντολή αλλαγής μιας από τις πιο προσοδοφόρες επιχειρήσεις του τεχνολογικού γίγαντα, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Η Google απάντησε στα ευρήματα της CMA λέγοντας ότι βασίστηκαν σε «λανθασμένες ερμηνείες του τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων». Ο Dan Taylor, VP of Global Ads της Google, δήλωσε ότι διαφωνεί με τα ευρήματα και θα απαντήσει αναλόγως.
Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ έχουν επίσης επικρίνει την κυριαρχία της Google στην τεχνολογική διαφήμιση. Πέρυσι απήγγειλε κατηγορίες κατά της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας εναντίον της εταιρείας επειδή ευνοεί το δικό της πρόγραμμα ανταλλαγής διαφημίσεων έναντι των αντιπάλων της και ενισχύει τον κεντρικό ρόλο της Google στην αλυσίδα εφοδιασμού τεχνολογίας διαφημίσεων.
Κομισιόν και υπουργείο δικαιοσύνης ΗΠΑ παίρνουν τα όπλα τους
Βασικά, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανέφερε στην εντολή του Ιουλίου 2023 ότι μια πιθανή εντολή για την Google να εφαρμόσει διορθωτικά μέτρα συμπεριφοράς μπορεί να μην είναι επαρκής για να διορθώσει την καταχρηστική συμπεριφορά, ανοίγοντας ενδεχομένως το δρόμο για μια εντολή κατά της Google να διαχωρίσει τις δραστηριότητές της στον τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων από τις βασικές υπηρεσίες της.
Ξεχωριστά, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ θα αντιμετωπίσει την Google σε δίκη τον Σεπτέμβριο, ζητώντας τη διάλυση της επιχείρησης τεχνολογίας διαφημίσεων του γίγαντα αναζήτησης για φερόμενη παράνομη μονοπώληση. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης ισχυρίζεται ότι η κυριαρχία της Google στη διαφημιστική τεχνολογία της επιτρέπει να κρατήσει τουλάχιστον 0,30 δολάρια από κάθε δολάριο που ξοδεύουν οι διαφημιστές μέσω των διαδικτυακών διαφημιστικών εργαλείων της.
Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε παράβαση από την CMA, έχει την εξουσία να επιβάλει πρόστιμο ύψους 10% των παγκόσμιων εσόδων μιας επιχείρησης. Η CMA λέει ότι θα λάβει υπόψη οποιαδήποτε ανατροφοδότηση από την Google πριν ληφθεί οποιαδήποτε τελική απόφαση και ότι η απόφαση θα ληφθεί από ξεχωριστή επιτροπή από την ομάδα που έκανε την προκαταρκτική έρευνα.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις