Ο Πιρς Μπρόσναν χρόνια δεν κοιτά: Σοφιστικέ μοντέλο στα 71 του
H πολυδιάστατη καριέρα του και το κοσμοπολίτικο στυλ του έχουν μετατρέψει τον Πιρς Μπρόσναν στο ιδανικό μοντέλο για τη νέα καμπάνια της συλλογής Traveller της Kith & Giorgio Armani.
Ο Πιρς Μπρόσναν είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους πιο εμβληματικούς ηθοποιούς του κινηματογράφου, γνωστός για την ακαταμάχητη γοητεία, το στυλ και την κομψότητά του. Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, έχει υποδυθεί ρόλους που τον έχουν ταξιδέψει σε διαφορετικούς πολιτισμούς και τοπία, ενσαρκώνοντας χαρακτήρες με φινέτσα και χάρη.
Από τον μυθικό Τζέιμς Μποντ μέχρι τις πιο πρόσφατες ερμηνείες του, ο Πιρς Μπρόσναν συνδέθηκε με την ιδέα του πολυταξιδεμένου και γοητευτικού άνδρα, γεγονός που τον καθιστά την ιδανική επιλογή για την καμπάνια της νέας συλλογής Traveller της Kith & Giorgio Armani.
Η νέα αυτή συλλογή, η οποία θα κυκλοφορήσει αρχικά στις ΗΠΑ και τον Καναδά την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου, και αργότερα στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Κορέα, στις 20 Σεπτεμβρίου, φέρνει μαζί τέσσερα αρχέτυπα ανδρών: τον καλλιτέχνη, τον entertainer, τον ταξιδιώτη και τον επιχειρηματία.
View this post on Instagram
Ο Πιρς Μπρόσναν αναλαμβάνει τον ρόλο του «Ταξιδιώτη», μια ενσάρκωση που του ταιριάζει απόλυτα, καθώς η πολυδιάστατη καριέρα του και το κοσμοπολίτικο στυλ του αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτή την φιγούρα.
Στο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας, ο Μπρόσναν μαγνητίζει με την γοητεία του, επιβεβαιώνοντας πως στα 71 του χρόνια παραμένει ένας από τους πιο στυλάτους και αγαπημένους ηθοποιούς παγκοσμίως.
Οι θαυμαστές του δεν χάνουν ευκαιρία να εκφράσουν τον θαυμασμό τους στα social media, με σχόλια όπως «μερικοί άντρες είναι τέλειοι. Ο Πιρς Μπρόσναν είναι ένας από αυτούς» και «μνεγαλώνεις σαν καλό κρασί, το στυλ και η χάρη σου μας αφήνουν να θέλουμε περισσότερα».
View this post on Instagram
Η συλλογή Kith & Giorgio Armani συνδυάζει την πολυτέλεια με το μοντέρνο στιλ, προσφέροντας κάψουλες που περιλαμβάνουν μοναδικά υφάσματα και χρωματικές παλέτες, δημιουργώντας έναν κομψό διάλογο ανάμεσα στον κόσμο της τέχνης και της μόδας.
Με την προσθήκη του Μπρόσναν στην καμπάνια, ο Traveller γίνεται ένα σύμβολο απόλυτης κομψότητας, γοητείας και διαχρονικού στυλ.
* Πηγή: Grace
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις