Δήμος Θεσσαλονίκης: Στη διάθεση των πολιτών από τις 16 Σεπτεμβρίου ο Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας
Ενδυναμώνει την αλληλεπίδραση της δημοτικής Αρχής με τους δημότες, ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Με ορίζοντα να ενισχύει την αλληλεπίδραση δημοτών και δημοτικής Αρχής, ο Δήμος Θεσσαλονίκης εισάγει στην καθημερινότητα του μια καινοτόμο λειτoυργική αναβάθμιση. Ειδικότερα, από την προσεχή Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου ξεκινά στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης η εφαρμογή του νέου θεσμού του Αντιδημάρχου Υπηρεσίας.
Καθημερινά, από τη Δευτέρα έως και την Πέμπτη, ένας Αντιδήμαρχος ή εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος θα υποδέχεται σε γραφείο στον 3ο όροφο του Δημαρχείου πολίτες για να τους ακούει και να δέχεται αιτήματά τους, τα οποία την επόμενη ημέρα θα τα προωθεί προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.
Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται από τις 17.00 έως τις 20.00 και τα ραντεβού των δημοτών θα κλείνονται μόνο μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192.
Νέος δίαυλος επικοινωνίας
Σύμφωνα με το Δήμαρχο Στέλιο Αγγελούδη πρόκειται για έναν «καινοτόμο θεσμό που διευκολύνει περαιτέρω την επικοινωνία των δημοτών με το Δήμο. Μετά την εφαρμογή ¨Βελτιώνω την πόλη μου¨ και τη λειτουργία της νέας γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, το 15192, προσθέτουμε έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας, καθιστούμε το Δημαρχείο ακόμη πιο φιλικό και προσβάσιμο, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη και προσπαθώντας για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων προς τους δημότες υπηρεσιών. Σημείο αναφοράς των δράσεών μας παραμένει η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, μια καλύτερη, πιο ανθρώπινη και λειτουργική Θεσσαλονίκη».
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη