Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αυστραλία: Η κακή συμπεριφορά εν πτήσει του κόστισε σχεδόν 12.000 δολάρια!

Αυστραλία: Η κακή συμπεριφορά εν πτήσει του κόστισε σχεδόν 12.000 δολάρια!

Τον έβαλαν να πληρώσει τα «σπασμένα» σε πτήση από την πόλη Περθ προς το Σίδνεϊ - Η συλλογιστική από την οποία προέκυψε αυτό το εξωφρενικό ποσό

Παραδειγματική ήταν η «τιμωρία» που επέβαλε μία αεροπορική εταιρεία σε ενοχλητικό επιβάτη κατά τη διάρκεια πτήσης από το Περθ στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του CNN, ο εν λόγω επιβάτης κλήθηκε να πληρώσει σχεδόν 6.000 δολάρια για έξοδα καυσίμων, μετά από εκτροπή της πτήσης λόγω κακής συμπεριφοράς που είχε, αφού ανάγκασε το αεροπλάνο να επιστρέψει πίσω στο αεροδρόμιο από όπου απογειώθηκε.

Κυριολεκτικά πλήρωσε τα «σπασμένα»

Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αστυνομία της Αυστραλίας, ένας 32χρονος άνδρας από τη Δυτική Αυστραλία ήταν αρκετά ενοχλητικός σε μια πτήση από το Περθ προς το Σίδνεϊ. Ως αποτέλεσμα, το αεροπλάνο έπρεπε να κάνει αναστροφή και να επιστρέψει στο Περθ, πράγμα που σήμαινε ότι ο πιλότος αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει περισσοτερα καύσιμα.

5.806 δολάρια για καύσιμα συν ακόμη 6.055 για το πρόστιμο – Με πρόχειρους υπολογισμούς… ισούται με 11.861, κοινώς σχεδόν 12.000$

Ο επιβάτης κλήθηκε να πληρώσει 5.806 δολάρια στην αεροπορική εταιρεία για να καλύψει το κόστος των καυσίμων που σπαταλήθηκαν. Μάλιστα, το δικαστήριο του Περθ του επέβαλε επίσης πρόστιμο ύψους 6.055 δολαρίων, γεγονός που σημαίνει ότι η κακή συμπεριφορά του εν πτήσει έχει συνολική τιμή 11.861 δολαρίων – πιθανότατα πολλαπλάσια από ό,τι ξόδεψε για το εισιτήριο.

«Το περιστατικό αυτό θα πρέπει να αποτελέσει προειδοποίηση ότι η εγκληματική συμπεριφορά επί του αεροσκάφους μπορεί να έχει βαρύ κόστος για τον παραβάτη», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Shona Davis, αναπληρώτρια επιθεωρήτρια της AFP.

«Είναι πολύ πιο απλό να υπακούει κανείς στις οδηγίες του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας από το να προκαλεί περιττά προβλήματα».

Πριν από έναν χρόνο

Παρόλο που η συγκεκριμένη πτήση έγινε στις 25 Σεπτεμβρίου 2023, χρειάστηκε περίπου ένας χρόνος για να περάσει η υπόθεση εναντίον του απείθαρχου επιβάτη από το αυστραλιανό νομικό σύστημα.

Ούτε ο άνδρας ούτε η αεροπορική εταιρεία κατονομάστηκαν δημοσίως. Δεν διευκρινίστηκε ποτέ τι ακριβώς έκανε για να έχει μια τόσο βαριά ποινή.

Ο επιβάτης δήλωσε ένοχος στην κατηγορία ανάρμοστης συμπεριφοράς σε αεροσκάφος και στην κατηγορία μη συμμόρφωσης με τις οδηγίες ασφαλείας.

Only in

Η νέα κόκκινη γραμμή του Πούτιν

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν έχει κι άλλες φορές βάλει κόκκινες γραμμές, ωστόσο τις είδε να παραβιάζονται - Η ανάλυση του BBC για την τωρινή κατάσταση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024