Το κόλπο ενός καθηγητή: Πώς τσάκωσε τους μαθητές που έκλεβαν στις εξετάσεις
Πώς αρκετοί από τους μαθητές του καθηγητή τσίμπησαν το δόλωμα και έπεσαν στην παγίδα που τους είχε φτιάξει ο ίδιος
Η αναζήτηση στο διαδίκτυο για απαντήσεις στις ερωτήσεις είναι πλέον η νούμερο ένα λύση.
Γι’ αυτό ένας καθηγητής σκέφτηκε μια έξυπνη λύση για να πιάσει τους απατεώνες μεταξύ των μαθητών του, οι οποίοι αντέγραφαν από τo διαδίκτυο την απάντηση.
Τελικά κατάφερε και έπιασε 14 από αυτούς.
Το κόλπο του καθηγητή
Όταν ο καθηγητής παρατήρησε ότι πολλοί από τους μαθητές του έκαναν διαλείμματα στην τουαλέτα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, άρχισε να υποψιάζεται.
Αναρωτώμενος αν οι μαθητές του εξαφανίζονταν όχι για να ανταποκριθούν στο κάλεσμα της φύσης η για να κλέψουν στις εξετάσεις τους ψάχνοντας για απαντήσεις, σκαρφίστηκε μια παγίδα.
Το έκανε αυτό προσθέτοντας στο τεστ τη δική του ερώτηση, την οποία οι μαθητές του δεν θα μπορούσαν να λύσουν.
Στη συνέχεια φρόντισε να βεβαιωθεί ότι όποιος έψαχνε την απάντηση θα έπεφτε στην παγίδα.
Περίπου ένα μήνα πριν από τις εξετάσεις έβαλε έναν βοηθό του να βάλει την ερώτηση στο διαδίκτυο και να ρωτήσει πώς να την λύσει, ο καθηγητής στη συνέχεια δημοσίευσε τη δική του απάντηση, η οποία θα φαινόταν αρκετά αληθοφανής σε όποιον δεν το σκεφτόταν πολύ, όπως ένας μαθητής που κλέβει σε ένα τεστ ρίχνοντας γρήγορα μια ματιά στο τηλέφωνό του στο διάλειμμα για την τουαλέτα.
Με την παγίδα στημένη, το μόνο που είχε να κάνει ο δάσκαλος ήταν να περιμένει να δει ποιος από τους μαθητές του θα τσιμπήσει το δόλωμα και θα δώσει την ψεύτικη απάντηση στην ψεύτικη ερώτηση.
14 μαθητές έψαξαν στo διαδίκτυο
Ο μόνος τρόπος για να πάρουν την απάντηση ήταν να την αναζητήσουν στο διαδίκτυο και από τους 99 μαθητές που έκαναν το τεστ, 14 από αυτούς κατέληξαν να πιαστούν.
Τους δόθηκε μηδενική βαθμολογία στο τεστ ως τιμωρία και οι απόψεις διχάστηκαν για το αν ο καθηγητής είχε δίκιο να ξεγελάσει τους μαθητές του ή όχι, αφού το μήνυμα του καθηγητή που εξηγούσε τα πράγματα δημοσιεύτηκε στο Reddit.
Κάποιοι θεώρησαν ότι ήταν μια «αρκετά έξυπνη και δίκαιη κίνηση» και ότι ο δάσκαλος «έπαιξε καλά», αλλά άλλοι εκτίμησαν ότι ήταν μια λάθος κίνηση.
«Τι γίνεται αν κάποιος σπαταλήσει το χρόνο του σε αυτή την ερώτηση και δεν έχει αρκετό χρόνο για τις υπόλοιπες», αναρωτήθηκε ένα άτομο, ενώ κάποιος άλλος είπε ότι ο καθηγητής ήταν σε «ταξίδι εξουσίας».
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη