Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Επένδυση στην εξωστρέφεια» για το Μαξίμου τα χαλιά 18.000 ευρώ που επέλεξε η Κεφαλογιάννη για το υπουργείο

«Επένδυση στην εξωστρέφεια» για το Μαξίμου τα χαλιά 18.000 ευρώ που επέλεξε η Κεφαλογιάννη για το υπουργείο

Ο Π.Μαρινάκης προσπάθησε ανεπιτυχώς να κρύψει τις 18.000 ευρώ κάτω από το χαλί(α) μιλώντας για «ρεκόρ στον τουρισμό» και «επένδυση στην εξωστρέφεια», χωρίς όμως να προκαλέσει και την κοινή γνώμη. Η απάντηση της Ολγας Κεφαλογιάννη.

Δεν κάλυψε στο μέγιστο βαθμό την Όλγα Κεφαλογιάννη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, απαντώντας μετά το σάλο που δημιουργήθηκε για την αγορά των δύο περσικών χαλιών έναντι σχεδόν 18.000 ευρώ από το γραφείο της υπουργού Τουρισμού.

Εμφανώς πιεσμένος, σε σχετικό ερώτημα στην ενημέρωση των δημοσιογράφων, αφενός μίλησε για την σημασία της «εικόνας» του συγκεκριμένου υπουργείου, που «εξ’ αντικειμένου επενδύει στην εξωστρέφεια», αφετέρου έκανε λόγο για «ιδιαίτερη προσοχή όταν μιλάμε για χρήματα Ελλήνων φορολογούμενων».

Εν συνεχεία μάλιστα, σε νέα ερώτηση που του έγινε αφού αναφέρθηκε στην φετινή επιτυχία του τουρισμού και στο νέο ρεκόρ και κατέληξε με νόημα: «ας μην πυροβολούμε τα πόδια μας, έχουμε καταφέρει πάρα πολλά».

Ειδικότερα, η απάντηση του κ. Μαρινάκη που δεν βρίθει σαφήνειας ήταν: «Αντιλαμβανόμαστε ότι το Υπουργείο Τουρισμού εξ αντικειμένου είναι ένα Υπουργείο που επενδύει στην εξωστρέφεια. Δίνει μεγάλη σημασία στην εικόνα για τους προφανείς λόγους. Σίγουρα πρέπει να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή όταν μιλάμε για χρήματα Ελλήνων φορολογούμενων. Από εκεί και πέρα, κρατάμε την μεγάλη εικόνα όπου δείχνει ότι για άλλη μια χρονιά, με συστηματική δουλειά, κατεγράφη ένα ρεκόρ, ένα συνολικό ρεκόρ με πολύ μεγάλο όφελος για την ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση για τους Έλληνες πολίτες στον τουρισμό, και σχεδιάζουμε την επόμενη χρονιά».

Μάλιστα, σε συμπληρωματική ερώτηση για το εν λόγω θέμα, είπε πως: «έχω απαντήσει, έχουμε εξαντλήσει το θέμα. Ο τουρισμός είναι μία από τις περιπτώσεις που μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε από πολύ έως πάρα πολύ επιτυχείς ως προς την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής. Πίσω από αυτήν την επιτυχία κρύβεται η προσπάθεια, το φιλόξενο πνεύμα, ο συντονισμός, η οργάνωση που επιμερίστηκε σε πολλά άλλα υπουργεία αλλά και στον συντονισμό τον κεντρικό από το υπουργείο Τουρισμού. Ας μην πυροβολούμε τα πόδια μας, έχουμε καταφέρει πάρα πολλά».

Μαλλί και μετάξι, χειροποίητο

Τα πόδια πάντως των υψηλών προσκεκλημένων θα πατάνε πάνω σε χειροποίητα χαλιά από μαλλί και μετάξι αξίας 17.980 ευρώ. Μάλιστα στο δημόσιο έγγραφο της αγοράς των δύο χαλιών υπάρχει αναλυτική περιγραφή του κάθε χαλιού και συγκεκριμένα:

1) Ένα χειροποίητο χαλί, περσικό ΝΑΙΝ, μαλλί και μετάξι, σε μπλε χρώμα φόντου με κεντρική ροζέτα και γωνίες. Διαστάσεις: 4,30Χ3,03=13,03 τμ².

2) Ένα χειροποίητο χαλί, περσικό ΝΑΙΝ, μαλλί και μετάξι, με επαναλαμβανόμενο σχέδιο σε λευκό φόντο και μπλε μπορντούρα. Διαστάσεις: 3,60Χ2,77=9,97 τμ².

Κεφαλογιάννη: Αναγκαία η ανανέωση καθυστέρησε 15 χρόνια

Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού υπεραμύνθηκε της αγοράς των δύο πανάκριβων χαλιών αναφέροντας ότι αυτή έγινε με τον νόμιμο τρόπο.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται ότι «κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία».

»Η ανανέωση αυτή έγινε με απόλυτη διαφάνεια, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών».

Η ανακοίνωση κατέληγε ως εξής: «η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού:

«Σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν στην προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ειδών για την αναβάθμιση των χώρων υποδοχής επισκεπτών, διευκρινίζονται τα εξής:

Το Υπουργείο Τουρισμού, ως κατεξοχήν Υπουργείο εξωστρέφειας, έχει ως βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, κρίσιμο μέρος των εργασιών του είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, κράτη και φορείς του νευραλγικού αυτού τομέα για την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία.

Η ανανέωση αυτή έγινε με απόλυτη διαφάνεια, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών.

Η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο», καταλήγει η ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024