Aυτοκινητοβιομηχανία: Ζητά «φρενο» στους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων
Η αυτοκινητοβιομηχανία ζητά από την Κομισιόν να αναλάβει επείγουσα δράση.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν «επείγουσα δράση» πριν από τους στόχους εκπομπών του 2025 που θα μπορούσαν ενδεχομένως να κοστίσουν δισεκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα για ορισμένες από αυτές, σε μια εποχή που η βιομηχανία αγωνίζεται με μια απότομη επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνει το Bloomberg.
Αναθεώρηση κανονισμών
Η βιομηχανία προτρέπει επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επισπεύσει τις προγραμματισμένες αναθεωρήσεις των κανονισμών C02 για το επόμενο έτος από το 2026 και το 2027, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων με έδρα τις Βρυξέλλες.
Η ομάδα δεν ζήτησε τη χρήση κανονισμού έκτακτης ανάγκης για να καθυστερήσει τους κανόνες της ΕΕ που στοχεύουν σε εκπομπές στόλου περίπου 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο ανά όχημα κατά δύο χρόνια, μια επιλογή που εξετάζεται σύμφωνα με σχέδιο πρότασης που έλαβε το Bloomberg News την περασμένη εβδομάδα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault SA και πρόεδρος της ACEA, Luca de Meo, μίλησε για την ανάγκη ευελιξίας στην εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων που θα μπορούσαν να αναγκάσουν τη βιομηχανία είτε να σταματήσει την παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων είτε να εκτεθεί σε πρόστιμα που θα μπορούσαν να φτάσουν περίπου τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ (16,7 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, «ενωμένες στην ACEA», παίζουν το ρόλο τους στη μετάβαση «αλλά δυστυχώς, τα άλλα απαραίτητα στοιχεία για αυτή τη συστημική αλλαγή δεν είναι στη θέση τους», ανέφεραν στη δήλωση.
Πιέσεις
Οι κατασκευαστές της Ευρώπης αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν μια απότομη κάμψη της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, αφού οι κυβερνήσεις μείωσαν τα κίνητρα, ενώ την ίδια στιγμή οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επεκτείνονται όλο και περισσότερο στην περιοχή.
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν το 12,5% όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, πολύ κάτω από το επίπεδο που απαιτείται για τη συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών.
Οι εξελίξεις ασκούν πίεση στην προθεσμία της ΕΕ να απαγορεύσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035, με τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι διχασμένες σχετικά με την πορεία προς τα εμπρός ενόψει των επικείμενων νέων κανόνων.
«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε ένα πακέτο βραχυπρόθεσμης ανακούφισης για τους στόχους CO2 του 2025 για αυτοκίνητα και φορτηγά», ανέφερε η ACEA στην ανακοίνωση.
Πηγή: ot.gr
- Γιατί οι Κούρδοι, οι σύμμαχοι των ΗΠΑ είναι υπό απειλή στη Συρία
- Επίσκεψη Δένδια στην Ντόχα για στρατιωτική συνεργασία και αμυντική βιομηχανία με μηνύματα
- Αγοραπωλησίες ακινήτων – Στο μάτι της Εφορίας οι πληρωμές με μετρητά
- Σχέση: Πέντε σημάδια που δείχνουν ότι είσαι εξαρτημένος
- Απώλειες, πόλεμος και θλίψη: Οι άγνωστες ιστορίες πίσω από τα γνωστότερα χριστουγεννιάτικα τραγούδια
- Κριστιάνο Ρονάλντο, πώς βγάζεις 100.000.000 $ τον χρόνο από τα social media…