Σοκαρισμένη εξακολουθεί να είναι η κοινωνία, με τον με τον άγριο ξυλοδαρμό της 14χρονης μαθήτριας σε κεντρική πλατεία στη Γλυφάδα από συνομήλικές της. Δύο κορίτσια πρωταγωνίστησαν στο βάναυσο επεισόδιο, χτυπώντας την 14χρονη σε όλο της το σώμα, ενώ πάνω από 20 παιδιά παρακολουθούσαν άπραγα.

Οι εικόνες από κάμερα ασφαλείας που κατέγραψε το περιστατικό, αποτελούν «γροθιά στο στομάχι».  Το κορίτσι, δέχθηκε την πρώτη γροθιά στο κεφάλι και σωριάστηκε στο έδαφος. Προσπάθησε να σηκωθεί, όμως η συνομήλική της την άρπαξε από τα μαλλιά, την έσυρε και συνέχισε με γροθιές και κλοτσιές να τη χτυπάει.

Η μία μου έριξε γροθιά, μάτωσε η μύτη μου, έπεσα κάτω και δεν μπορούσα να αντιδράσω»

Δείτε το βίντεο:

«Είχα ματώσει…»

Η ίδια η 14χρονη με τα αρχικά Α.Α, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς, σύμφωνα με το STAR: «Περπατούσα με φίλους μου στη Γλυφάδα. Ήρθαν παιδιά και μου είπαν ότι με ψάχνουν δύο συμμαθήτριές μου. Πήγα να τις συναντήσω στην πλατεία του Αγίου Κωνσταντίνου. Εκεί είδα μαζεμένα 20 άτομα. Είδα τις δύο συμμαθήτριες μου, οι οποίες άρχισαν να με βρίζουν και να με απειλούν. Τότε η μία, μου έριξε γροθιά, μάτωσε η μύτη μου, έπεσα κάτω και δεν μπορούσα να αντιδράσω».

«Θυμίζει Κολοσσαίο»

«Από το βίντεο που κυκλοφόρησε είδαμε ότι το κορίτσι που την χτυπούσε, την χτυπούσε με μανία. Μπουνιές, γονατιές, της έκανε λαβή Τάε Κβον Ντο, για αυτό και ο ιατροδικαστής είδε παντού μελανιές στο κορίτσι αυτό. Αυτό θυμίζει Κολοσσαίο, αρένα», είπε στο MEGA,  ο επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.

«Το κορίτσι κατονόμασε στην Αστυνομία τρεις κοπέλες, οι δύο συνελήφθησαν απευθείας μαζί και οι γονείς αλλά αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από προφορική εντολή του εισαγγελέα, και κατόπιν ταυτοποιήθηκε και το τρίτο πρόσωπο. Η έρευνα συνεχίζεται. Αν από την έρευνα διαπιστωθεί ότι από τα μηνύματα που έχουν στείλει προκύπτει εγκληματική οργάνωση, συμμορία, θα έχουν πρόβλημα και τα άλλα παιδιά, αυτά που παρακολουθούν», λέει ο ίδιος, συμπληρώνοντας:

«Το κορίτσι που χτυπάει είχε εμπλακεί πάλι σε παλαιότερο περιστατικό με άλλο θύμα».

«Ελάτε να τη δείρουμε» – Το διαδικτυακό κάλεσμα για τον ξυλοδαρμό

Το διαδικτυακό κάλεσμα για τον ξυλοδαρμό της ανήλικης φαίνεται πως έγινε από τις συμμαθήτριές της σε όλη την Αττική.

«Έγινε μια έκκληση, ‘ελάτε να τη δείρουμε’ και με μεγάλη χαρά το κοινό μαζεύτηκε. Αυτά είναι τα χάλια της κοινωνίας μας και βεβαίως ότι δεν αισθάνονται ότι θα τιμωρηθούν. Ο νόμος έχει τεράστια κενά. (…) Ο δρόμος είναι μακρύς ακόμα, εμείς έχουμε κάνει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να συμμετάσχουμε προς υποστήριξη της κατηγορίας και θα πάρει τον δρόμο του. Δεν περιμένουμε πολλά», είπε στο MEGA, ο δικηγόρος της οικογένειας της 14χρονης, Μανώλης Γερακιός.

«Είναι η δεύτερη φορά που έχει δεχτεί επίθεση, η πρώτη υποβαθμίστηκε. Υπήρξε η απόφαση να μη ριχτεί λάδι στη φωτιά ιδίως διότι υπάρχει η άποψη στο σχολείο ότι αυτά πρέπει να λύνονται μεταξύ των μαθητών. Υπήρχε η ελπίδα ότι αυτό θα σταματήσει, αλλά δεν σταμάτησε. Δεν μπορεί αυτό να γίνεται στο σχολείο και να μην είναι γνωστό», συμπλήρωσε.

Όσο για τον λόγο της επίθεσης; «Ο λόγος φαίνεται ότι ήταν πως ήταν ένα ευπαρουσίαστο κορίτσι και πολύ καλή μαθήτρια. Αυτός ο συνδυασμός δεν ήταν αποδεκτός».

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση το κορίτσι

Σύμφωνα με τον ίδιο «η κατάσταση του παιδιού και της μητέρας του είναι δραματική. Και οι δύο είναι με ψυχολογική υποστήριξη αυτήν την στιγμή».

«Η ψυχολογία του (σ.σ της 14χρονης) είναι δραματική, φοβάται ότι θα ξανασυμβεί, δεν μπορεί να πλησιάσει το σχολείο όσο υπάρχουν τα άλλα κορίτσια μέσα και είναι με ψυχολογική υποστήριξη αυτήν την στιγμή».

«Δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια περιστατικά. Έτυχε αυτό και πήρε τη δημοσιότητα. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, είναι καθημερινότητα στη νυχτερινή Αθήνα αυτό το πράγμα», τόνισε ο κ. Γερακιός.

Φόβοι

Μιλώντας στην ίδια πηγή για το θέμα, η δρ. ψηφιακής εγκληματολογίας, Κέλλυ Ιωάννου, σημειώνει: «Μπορεί να φαίνεται ότι το αποτέλεσμα είναι η ανάρτηση στο διαδίκτυο αλλά επί της ουσίας είναι ο αυτοσκοπός. Όλα γίνονται για την περισσότερη απήχηση που μέσα από αυτήν θεωρούν οι νέοι ότι κερδίζουν τη χαμένη τους ταυτότητα».

Σύμφωνα με την κα Ιωάννου, μεγάλη διαφορά σε αυτά τα περιστατικά σήμερα έχει φέρει η χρήση της τεχνολογίας. «Αν έχω ένα παιδί που έχει εκδηλώσει παραβατική συμπεριφορά και ασχολείται με συγκεκριμένο βίαιο περιεχόμενο, ο αλγόριθμος τόσο πιο εύκολα θα προσεγγίσει άλλο παιδί ομοϊδεάτη του. Αυτό δεν επιτηρείται από τις αντίστοιχες πλατφόρμες και ως αποτέλεσμα παιδιά με προβλήματα και βίαιη συμπροφορά, έρχονται πιο κοντά».

Η ίδια δηλώνει εξαιρετικά ανήσυχη: «Με ανησυχεί πάρα πολύ αυτή η κανονικοποίηση της βίας και όσο δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα μέτρα, θα αρχίσουμε να βλέπουμε και χειρότερα».