Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
GenZ: Κάνει «στροφή» στα συλλεκτικά αυτοκίνητα – Τι δείχνει έρευνα

GenZ: Κάνει «στροφή» στα συλλεκτικά αυτοκίνητα – Τι δείχνει έρευνα

Η GenZ ενδιαφέρεται περισσότερο από τους Baby Boomers για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000

Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.

Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).

Το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν

Συλλεκτικά αυτοκίνητα και GenZ

Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι οι νεότερες ηλικίες δεν νοιάζονταν για τέτοιου είδους αυτοκίνητα ή την οδήγηση και προτιμούσαν να καλούν την Uber.

“Η αλλαγή γενιάς είναι πραγματικά μπροστά μας”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. “Για πολλά χρόνια, οι baby boomers… η μεγαλύτερη γενιά συλλεκτών όλων των εποχών… οδηγούσαν τη συλλογή αγορά μέχρι το τέλος».

Οι Boomers ενδιαφέρθηκαν για τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50, τα μεταπολεμικά αυτοκίνητα και τα προπολεμικά αυτοκίνητα, είπε ο Hagerty, και «είχαν σταθερά τον έλεγχο του τι αγόραζαν οι άνθρωποι».

Αλλά τώρα αυτό αλλάζει επιτέλους. Οι Millennials, που τώρα κερδίζουν περισσότερα, και οι νεότεροι «αδερφοί» τους, GenZ, ενδιαφέρονται περισσότερο για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, είπε.

Ο Hagerty σημείωσε ότι οι BMW και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90 κερδίζουν επίσης δημοτικότητα. Είναι επίσης φθηνότερα στην αγορά και τη συντήρησή τους από τα κλασικά αερόψυκτα Porsche ή τα αυτοκίνητα του «ιερού δισκοπότηρου» της Ferrari.

Τι συνέβη για να ενδιαφερθούν περισσότερο αυτοί οι νεότεροι αγοραστές; Αποδεικνύεται ότι το θέμα αφορά απλά τα οικονομικά.

«Μετά την οικονομική κρίση [του 2008], υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που πάλευαν να βγάλουν αρκετά χρήματα για να έχουν αυτοκίνητα – δεν έχει σημασία αν τους άρεσαν. Η αγορά εργασίας δεν ήταν πολύ καλή», είπε ο Ηagerty. «Mετά από 15 χρόνια, έχουμε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν για διασκεδαστικά αυτοκίνητα, να πάνε εκεί έξω και να τα αγοράσουν, να τα κάνουν δικά τους, να τα έχουν ως συλλεκτικά, ακόμη και για να λάβουν μέρος σε αγώνες, είπε.

Η δημοτικότητα των ιστοσελίδων διαδικτυακών δημοπρασιών όπως το Bring a Trailer και το Cars & Bids έχει επίσης τροφοδοτήσει τη φρενίτιδα των αγορών αυτών των σύγχρονων κλασικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Μόνο το 2023, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ύψος – ρεκόρ των 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 19%.

Αλλά η συμβουλή του McKeel Hagerty για τη GenZ είναι η εξής: «Μην αγοράζετε τα αυτοκίνητα μόνο ως επενδύσεις».

«Όταν αγοράζετε ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο», είπε, «ξοδέψτε τα χρήματα που έχετε την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψετε. Αγοράστε κάτι που σας αρέσει πολύ. Μην ανησυχείτε για το αν αυτή η τιμή πρόκειται να ανέβει πολύ, απλά διασκεδάστε οδηγώντας το».

Πηγή: ΟΤ

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024