Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
To Audi Q6 e-tron Sportback με διάθεση ράλι Dakar

To Audi Q6 e-tron Sportback με διάθεση ράλι Dakar

Η γερμανική φίρμα εξελίσσει μια περιπετειώδη έκδοση του ηλεκτρικού Q6 e-tron Sportback με σαφείς επιρροές από το ράλι Dakar και την εκεί νίκη της

ΗAudi έχει αποκαλύψει προς το παρόν μόνο την παραδοσιακή SUV έκδοση του πληθωρικού ηλεκτρικού Q6 e-tron, επιφυλασσόμενη να παρουσιάσει στο άμεσο μέλλον  την πιο αθλητική Sportback. Αυτή ωστόσο όπως προδίδει μια σειρά κατασκοπικών λήψεων δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στα Coupe SUV «καθήκοντα» μια πιο δυναμικής έκδοσης αμαξώματος καθώς η Audi δείχνει να ετοιμάζει κάτι ακόμα λίγο διαφορετικό με επιρροές από την φετινή νίκη της γερμανικής φίρμας στο σκληροτράχηλο Rally Dakar.

Aν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες σε σχέση με το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο οι λεπτομέρειες που κάθε άλλο παρά λεπτομέρειες είναι αν ρίξει κανείς μια ματιά στο μέγεθος των θόλων, τα εξίσου ευμεγέθη off-road ελαστικά και την απόσταση που εξασφαλίζουν από το έδαφος, τα επιπλέον φωτιστικά σώματα, τις ράγες οροφής και τους προφυλακτήρες, δείχνουν σαφώς τις επιρροές του από το RS Q e-tron το οποίο κατήγαγε την νίκη στο σκονισμένο ράλι.

Παράλληλα η συνολική σχεδίαση, η σιλουέτα του SUV όσο και στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα δεν μπορούν να παραπλανήσουν για την αφετηρία της συγκεκριμένης έκδοσης που είναι το Q6 e-tron σε Sportback έκδοση. Επίσης αυτό που άξιζε να συγκρατήσει κανείς είναι ότι σε αντίθεση με την ετοιμοπόλεμη εξωτερική εικόνα το εσωτερικό του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, μιμείται, σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις το εσωτερικό του ήδη γνωστού Q6.

Aυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Audi θα δώσει στην συγκεκριμένη έκδοση τον χαρακτήρα του αντιπάλου για την Mercedes G-Class ή το Jeep Wrangler ή αν θα πρόκειται για μια περιορισμένης παραγωγής πρόταση η οποία σχεδιάστηκε για να τιμήσει την νίκη της Audi.

Σε κάθε περίπτωση, το Q6 e-tron Dakar αναμένεται να εφοδιάζεται με την μπαταρία των 94,9 kWh που εφοδιάζει και την ήδη γνωστή πολιτική έκδοση του μοντέλου πιθανότατα σε συνδυασμό με το κινητήριο σύνολο που εξοπλίζει το SQ6 και το οποίο αποτελείται από δύο μοτέρ ισχύος 517 ίππων.

Φωτογραφίες: Automedia

Must in

Ομπράντοβιτς: «Δεν θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά του Σπανούλη στη Μονακό, αλλά…»

Ο Σάσα Ομπράντοβιτς μίλησε για τη Μονακό χωρίς τον ίδιο στην άκρη του πάγκου και για τον Βασίλη Σπανούλη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο